Tema: Re: chip tuning
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-05-25 23:00:59
manau, tikrai smagratis mire ne del tu 10% prieaugio


"Swift" <per_daug@spamo.lt> wrote in message 
news:gv98al$ja$1@trimpas.omnitel.net...
> mano asmenine patirtis:  golf V 2.0TDI 140Ag/320Nm, po perprogramavimo - 
> 163ag/350Nm  - dumingumas visai nedaug padidejo.
>
> masinos rida, kai buvo daromas reprogramingas apie 50 ar 60 kkm, as ja 
> turejau nuo naujos, tai visa laika saziningai visas aptarnavimas daromas 
> buvo.  Isvazinejau apie metus po chipo, biski daugiau gal, priziurejau 
> labai labai :)
> bet:    po 4 menesiu smagratis ATE :)  garantija pakeite, pasake kad niuuu 
> situ varykliu beda biski....  bet jau dedam smagrati su updaitu - 
> laikYs.... realiai dar po 6 men vel parejo.... iki garantijos pabaigos 
> like buvo 2 savaites :)     na pakeite.  bet as jau su ta masina 
> atsisvekinau, tik maciau kazkas VLN vazineja :D
>
>
> Tai nereiskia, kad butent nuo perprogramavimo susivare,  tiesiog isryskejo 
> silpna vieta gal.
>
> Tam kad apkrauti varykli, pavaru deze, uztenka pradedant vaziuoti duodi 
> daugaiu gazo, ir tas sukimo momentas padaro savo :)  o iki 4-5krpm sukti 
> nebutina :)
>
>
> "Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message 
> news:gv4f1v$cm7$1@trimpas.omnitel.net...
>> Iš to, ką pasakojo kolega iš savo patyrimo, tai paprastai čipuota mašina 
>> nelaikoma savo rankose tiek laiko, kad pasireikštų resurso problemos. O 
>> ans dar dažnai atsiremia į aptarnavimą. Jei toks autosas keliauja į 
>> atsakingo entuziasto rankas - priežiūra gali būti išlaikoma tinkamame 
>> lygmenyje, resursui minimum problemų. Dėl mechaninės dalies - daug kas 
>> priklauso nuo konkrečios kombinacijos ir ką gamintojas optimizavo. Senai 
>> optimizuodavo mažiau, dabar spaudžia daugiau eš iš vaško, tolerancijos 
>> mažesnės.
>>
>> "Swift" <per_daug@spamo.lt> wrote in message 
>> news:gv4e1m$bjv$1@trimpas.omnitel.net...
>>> na priklausomai kaip vaziuosi, bet imho kad resursas mazes... na nebuna 
>>> nemokamo surio gi :)
>>>
>>>
>>> isskirus kai tas pats varyklis del tam tikru priezasciu buna skirtingu 
>>> galingumu defaulte...
>>>
>>>
>>>
>>> "astuntas" <4spam@google.lt> wrote in message 
>>> news:gv48qn$57o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> kokios mintys apie visokiu tdi chipavima :) ? vieni sako, kad  motoras 
>>>> ir turbina paskaiciuoti ant tam tikru apkrovu ir apsuku, jas pakeitus 
>>>> mazeja resursas. kiti sako, kad mechanine dalis visu varikliu vienoda, 
>>>> skiriasi tik valdymas, ir tie didesni kilowatai - tai tik triukas kaip 
>>>> is zmogaus paimt daugiau pinigu perkant nauja masina. dabar paprasti 
>>>> zmones ismoko perprogramuot kompa, ir padideja tie kilovatai ..
>>>>
>>>> kazkaip neteko girdet, kad nuo chipavimo labiau linktu turbinos ar 
>>>> patys varikliai. kokia jusu patirtis ? kad vaziuoja geriau tai zinau, 
>>>> klausiu kaip laiko po chipavimo :)
>>>>
>>>> ps, kad butu ramu visiem - pats vaziuoju su dujom :)
>>>>
>>>>
>>>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus 
>>>> signature database 4054 (20090505) __________
>>>>
>>>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
>>>>
>>>> http://www.eset.com
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>
>