manau, tikrai smagratis mire ne del tu 10% prieaugio "Swift" <per_daug@spamo.lt> wrote in message news:gv98al$ja$1@trimpas.omnitel.net... > mano asmenine patirtis: golf V 2.0TDI 140Ag/320Nm, po perprogramavimo - > 163ag/350Nm - dumingumas visai nedaug padidejo. > > masinos rida, kai buvo daromas reprogramingas apie 50 ar 60 kkm, as ja > turejau nuo naujos, tai visa laika saziningai visas aptarnavimas daromas > buvo. Isvazinejau apie metus po chipo, biski daugiau gal, priziurejau > labai labai :) > bet: po 4 menesiu smagratis ATE :) garantija pakeite, pasake kad niuuu > situ varykliu beda biski.... bet jau dedam smagrati su updaitu - > laikYs.... realiai dar po 6 men vel parejo.... iki garantijos pabaigos > like buvo 2 savaites :) na pakeite. bet as jau su ta masina > atsisvekinau, tik maciau kazkas VLN vazineja :D > > > Tai nereiskia, kad butent nuo perprogramavimo susivare, tiesiog isryskejo > silpna vieta gal. > > Tam kad apkrauti varykli, pavaru deze, uztenka pradedant vaziuoti duodi > daugaiu gazo, ir tas sukimo momentas padaro savo :) o iki 4-5krpm sukti > nebutina :) > > > "Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message > news:gv4f1v$cm7$1@trimpas.omnitel.net... >> Iš to, ką pasakojo kolega iš savo patyrimo, tai paprastai čipuota mašina >> nelaikoma savo rankose tiek laiko, kad pasireikštų resurso problemos. O >> ans dar dažnai atsiremia į aptarnavimą. Jei toks autosas keliauja į >> atsakingo entuziasto rankas - priežiūra gali būti išlaikoma tinkamame >> lygmenyje, resursui minimum problemų. Dėl mechaninės dalies - daug kas >> priklauso nuo konkrečios kombinacijos ir ką gamintojas optimizavo. Senai >> optimizuodavo mažiau, dabar spaudžia daugiau eš iš vaško, tolerancijos >> mažesnės. >> >> "Swift" <per_daug@spamo.lt> wrote in message >> news:gv4e1m$bjv$1@trimpas.omnitel.net... >>> na priklausomai kaip vaziuosi, bet imho kad resursas mazes... na nebuna >>> nemokamo surio gi :) >>> >>> >>> isskirus kai tas pats varyklis del tam tikru priezasciu buna skirtingu >>> galingumu defaulte... >>> >>> >>> >>> "astuntas" <4spam@google.lt> wrote in message >>> news:gv48qn$57o$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kokios mintys apie visokiu tdi chipavima :) ? vieni sako, kad motoras >>>> ir turbina paskaiciuoti ant tam tikru apkrovu ir apsuku, jas pakeitus >>>> mazeja resursas. kiti sako, kad mechanine dalis visu varikliu vienoda, >>>> skiriasi tik valdymas, ir tie didesni kilowatai - tai tik triukas kaip >>>> is zmogaus paimt daugiau pinigu perkant nauja masina. dabar paprasti >>>> zmones ismoko perprogramuot kompa, ir padideja tie kilovatai .. >>>> >>>> kazkaip neteko girdet, kad nuo chipavimo labiau linktu turbinos ar >>>> patys varikliai. kokia jusu patirtis ? kad vaziuoja geriau tai zinau, >>>> klausiu kaip laiko po chipavimo :) >>>> >>>> ps, kad butu ramu visiem - pats vaziuoju su dujom :) >>>> >>>> >>>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >>>> signature database 4054 (20090505) __________ >>>> >>>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >>>> >>>> http://www.eset.com >>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> > >