Cia aplamai kalbejau ;) o seip tai bbz gal blogai sudejo, kaimynas pirko 4m senumo polo su 77kW TDI, man rodos ten irgi plaukiojantis smagratis, aisku isvis bite pas ji gavos, bet nesake kad keite kazka, kazkaip visalaika pakalbam apie automobilius.... pas ji 320Nm gavos "Swift" <per_daug@spamo.lt> wrote in message news:gvha5k$fog$1@trimpas.omnitel.net... > metu senumo masina??? :D:D:D:DD: > > programuota ties kazkur 50kkm, gal ir biski anksciau... antras vizitas i > garantini ties 90kkm > > > del ko tada ? priekabos su kateriu netampiau :) > > > "Zah" <binaras.@mail.ru> wrote in message > news:gvg7u7$rv8$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai cia visi mano kad ju vezimai su 300K+ rida tik del to ir luzta.... >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:gvetdr$kqd$1@trimpas.omnitel.net... >>> manau, tikrai smagratis mire ne del tu 10% prieaugio >>> >>> >>> "Swift" <per_daug@spamo.lt> wrote in message >>> news:gv98al$ja$1@trimpas.omnitel.net... >>>> mano asmenine patirtis: golf V 2.0TDI 140Ag/320Nm, po >>>> perprogramavimo - 163ag/350Nm - dumingumas visai nedaug padidejo. >>>> >>>> masinos rida, kai buvo daromas reprogramingas apie 50 ar 60 kkm, as ja >>>> turejau nuo naujos, tai visa laika saziningai visas aptarnavimas >>>> daromas buvo. Isvazinejau apie metus po chipo, biski daugiau gal, >>>> priziurejau labai labai :) >>>> bet: po 4 menesiu smagratis ATE :) garantija pakeite, pasake kad >>>> niuuu situ varykliu beda biski.... bet jau dedam smagrati su updaitu - >>>> laikYs.... realiai dar po 6 men vel parejo.... iki garantijos pabaigos >>>> like buvo 2 savaites :) na pakeite. bet as jau su ta masina >>>> atsisvekinau, tik maciau kazkas VLN vazineja :D >>>> >>>> >>>> Tai nereiskia, kad butent nuo perprogramavimo susivare, tiesiog >>>> isryskejo silpna vieta gal. >>>> >>>> Tam kad apkrauti varykli, pavaru deze, uztenka pradedant vaziuoti duodi >>>> daugaiu gazo, ir tas sukimo momentas padaro savo :) o iki 4-5krpm >>>> sukti nebutina :) >>>> >>>> >>>> "Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message >>>> news:gv4f1v$cm7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Iš to, ką pasakojo kolega iš savo patyrimo, tai paprastai čipuota >>>>> mašina nelaikoma savo rankose tiek laiko, kad pasireikštų resurso >>>>> problemos. O ans dar dažnai atsiremia į aptarnavimą. Jei toks autosas >>>>> keliauja į atsakingo entuziasto rankas - priežiūra gali būti išlaikoma >>>>> tinkamame lygmenyje, resursui minimum problemų. Dėl mechaninės >>>>> dalies - daug kas priklauso nuo konkrečios kombinacijos ir ką >>>>> gamintojas optimizavo. Senai optimizuodavo mažiau, dabar spaudžia >>>>> daugiau eš iš vaško, tolerancijos mažesnės. >>>>> >>>>> "Swift" <per_daug@spamo.lt> wrote in message >>>>> news:gv4e1m$bjv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> na priklausomai kaip vaziuosi, bet imho kad resursas mazes... na >>>>>> nebuna nemokamo surio gi :) >>>>>> >>>>>> >>>>>> isskirus kai tas pats varyklis del tam tikru priezasciu buna >>>>>> skirtingu galingumu defaulte... >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "astuntas" <4spam@google.lt> wrote in message >>>>>> news:gv48qn$57o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> kokios mintys apie visokiu tdi chipavima :) ? vieni sako, kad >>>>>>> motoras ir turbina paskaiciuoti ant tam tikru apkrovu ir apsuku, jas >>>>>>> pakeitus mazeja resursas. kiti sako, kad mechanine dalis visu >>>>>>> varikliu vienoda, skiriasi tik valdymas, ir tie didesni kilowatai - >>>>>>> tai tik triukas kaip is zmogaus paimt daugiau pinigu perkant nauja >>>>>>> masina. dabar paprasti zmones ismoko perprogramuot kompa, ir >>>>>>> padideja tie kilovatai .. >>>>>>> >>>>>>> kazkaip neteko girdet, kad nuo chipavimo labiau linktu turbinos ar >>>>>>> patys varikliai. kokia jusu patirtis ? kad vaziuoja geriau tai >>>>>>> zinau, klausiu kaip laiko po chipavimo :) >>>>>>> >>>>>>> ps, kad butu ramu visiem - pats vaziuoju su dujom :) >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >>>>>>> signature database 4054 (20090505) __________ >>>>>>> >>>>>>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >>>>>>> >>>>>>> http://www.eset.com >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >