metu senumo masina??? :D:D:D:DD: programuota ties kazkur 50kkm, gal ir biski anksciau... antras vizitas i garantini ties 90kkm del ko tada ? priekabos su kateriu netampiau :) "Zah" <binaras.@mail.ru> wrote in message news:gvg7u7$rv8$1@trimpas.omnitel.net... > Tai cia visi mano kad ju vezimai su 300K+ rida tik del to ir luzta.... > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:gvetdr$kqd$1@trimpas.omnitel.net... >> manau, tikrai smagratis mire ne del tu 10% prieaugio >> >> >> "Swift" <per_daug@spamo.lt> wrote in message >> news:gv98al$ja$1@trimpas.omnitel.net... >>> mano asmenine patirtis: golf V 2.0TDI 140Ag/320Nm, po perprogramavimo - >>> 163ag/350Nm - dumingumas visai nedaug padidejo. >>> >>> masinos rida, kai buvo daromas reprogramingas apie 50 ar 60 kkm, as ja >>> turejau nuo naujos, tai visa laika saziningai visas aptarnavimas daromas >>> buvo. Isvazinejau apie metus po chipo, biski daugiau gal, priziurejau >>> labai labai :) >>> bet: po 4 menesiu smagratis ATE :) garantija pakeite, pasake kad >>> niuuu situ varykliu beda biski.... bet jau dedam smagrati su updaitu - >>> laikYs.... realiai dar po 6 men vel parejo.... iki garantijos pabaigos >>> like buvo 2 savaites :) na pakeite. bet as jau su ta masina >>> atsisvekinau, tik maciau kazkas VLN vazineja :D >>> >>> >>> Tai nereiskia, kad butent nuo perprogramavimo susivare, tiesiog >>> isryskejo silpna vieta gal. >>> >>> Tam kad apkrauti varykli, pavaru deze, uztenka pradedant vaziuoti duodi >>> daugaiu gazo, ir tas sukimo momentas padaro savo :) o iki 4-5krpm sukti >>> nebutina :) >>> >>> >>> "Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message >>> news:gv4f1v$cm7$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Iš to, ką pasakojo kolega iš savo patyrimo, tai paprastai čipuota >>>> mašina nelaikoma savo rankose tiek laiko, kad pasireikštų resurso >>>> problemos. O ans dar dažnai atsiremia į aptarnavimą. Jei toks autosas >>>> keliauja į atsakingo entuziasto rankas - priežiūra gali būti išlaikoma >>>> tinkamame lygmenyje, resursui minimum problemų. Dėl mechaninės dalies - >>>> daug kas priklauso nuo konkrečios kombinacijos ir ką gamintojas >>>> optimizavo. Senai optimizuodavo mažiau, dabar spaudžia daugiau eš iš >>>> vaško, tolerancijos mažesnės. >>>> >>>> "Swift" <per_daug@spamo.lt> wrote in message >>>> news:gv4e1m$bjv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> na priklausomai kaip vaziuosi, bet imho kad resursas mazes... na >>>>> nebuna nemokamo surio gi :) >>>>> >>>>> >>>>> isskirus kai tas pats varyklis del tam tikru priezasciu buna skirtingu >>>>> galingumu defaulte... >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "astuntas" <4spam@google.lt> wrote in message >>>>> news:gv48qn$57o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> kokios mintys apie visokiu tdi chipavima :) ? vieni sako, kad >>>>>> motoras ir turbina paskaiciuoti ant tam tikru apkrovu ir apsuku, jas >>>>>> pakeitus mazeja resursas. kiti sako, kad mechanine dalis visu >>>>>> varikliu vienoda, skiriasi tik valdymas, ir tie didesni kilowatai - >>>>>> tai tik triukas kaip is zmogaus paimt daugiau pinigu perkant nauja >>>>>> masina. dabar paprasti zmones ismoko perprogramuot kompa, ir padideja >>>>>> tie kilovatai .. >>>>>> >>>>>> kazkaip neteko girdet, kad nuo chipavimo labiau linktu turbinos ar >>>>>> patys varikliai. kokia jusu patirtis ? kad vaziuoja geriau tai zinau, >>>>>> klausiu kaip laiko po chipavimo :) >>>>>> >>>>>> ps, kad butu ramu visiem - pats vaziuoju su dujom :) >>>>>> >>>>>> >>>>>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >>>>>> signature database 4054 (20090505) __________ >>>>>> >>>>>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >>>>>> >>>>>> http://www.eset.com >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> >> > >