Tema: Re: chip tuning
Autorius: Swift
Data: 2009-05-26 20:50:44
metu senumo masina??? :D:D:D:DD:

programuota ties kazkur 50kkm, gal ir biski anksciau...   antras vizitas i 
garantini ties 90kkm


del ko tada ?  priekabos su kateriu netampiau :)


"Zah" <binaras.@mail.ru> wrote in message 
news:gvg7u7$rv8$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai cia visi mano kad ju vezimai su 300K+ rida tik del to ir luzta....
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:gvetdr$kqd$1@trimpas.omnitel.net...
>> manau, tikrai smagratis mire ne del tu 10% prieaugio
>>
>>
>> "Swift" <per_daug@spamo.lt> wrote in message 
>> news:gv98al$ja$1@trimpas.omnitel.net...
>>> mano asmenine patirtis:  golf V 2.0TDI 140Ag/320Nm, po perprogramavimo - 
>>> 163ag/350Nm  - dumingumas visai nedaug padidejo.
>>>
>>> masinos rida, kai buvo daromas reprogramingas apie 50 ar 60 kkm, as ja 
>>> turejau nuo naujos, tai visa laika saziningai visas aptarnavimas daromas 
>>> buvo.  Isvazinejau apie metus po chipo, biski daugiau gal, priziurejau 
>>> labai labai :)
>>> bet:    po 4 menesiu smagratis ATE :)  garantija pakeite, pasake kad 
>>> niuuu situ varykliu beda biski....  bet jau dedam smagrati su updaitu - 
>>> laikYs.... realiai dar po 6 men vel parejo.... iki garantijos pabaigos 
>>> like buvo 2 savaites :)     na pakeite.  bet as jau su ta masina 
>>> atsisvekinau, tik maciau kazkas VLN vazineja :D
>>>
>>>
>>> Tai nereiskia, kad butent nuo perprogramavimo susivare,  tiesiog 
>>> isryskejo silpna vieta gal.
>>>
>>> Tam kad apkrauti varykli, pavaru deze, uztenka pradedant vaziuoti duodi 
>>> daugaiu gazo, ir tas sukimo momentas padaro savo :)  o iki 4-5krpm sukti 
>>> nebutina :)
>>>
>>>
>>> "Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message 
>>> news:gv4f1v$cm7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Iš to, ką pasakojo kolega iš savo patyrimo, tai paprastai čipuota 
>>>> mašina nelaikoma savo rankose tiek laiko, kad pasireikštų resurso 
>>>> problemos. O ans dar dažnai atsiremia į aptarnavimą. Jei toks autosas 
>>>> keliauja į atsakingo entuziasto rankas - priežiūra gali būti išlaikoma 
>>>> tinkamame lygmenyje, resursui minimum problemų. Dėl mechaninės dalies - 
>>>> daug kas priklauso nuo konkrečios kombinacijos ir ką gamintojas 
>>>> optimizavo. Senai optimizuodavo mažiau, dabar spaudžia daugiau eš iš 
>>>> vaško, tolerancijos mažesnės.
>>>>
>>>> "Swift" <per_daug@spamo.lt> wrote in message 
>>>> news:gv4e1m$bjv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> na priklausomai kaip vaziuosi, bet imho kad resursas mazes... na 
>>>>> nebuna nemokamo surio gi :)
>>>>>
>>>>>
>>>>> isskirus kai tas pats varyklis del tam tikru priezasciu buna skirtingu 
>>>>> galingumu defaulte...
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "astuntas" <4spam@google.lt> wrote in message 
>>>>> news:gv48qn$57o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> kokios mintys apie visokiu tdi chipavima :) ? vieni sako, kad 
>>>>>> motoras ir turbina paskaiciuoti ant tam tikru apkrovu ir apsuku, jas 
>>>>>> pakeitus mazeja resursas. kiti sako, kad mechanine dalis visu 
>>>>>> varikliu vienoda, skiriasi tik valdymas, ir tie didesni kilowatai - 
>>>>>> tai tik triukas kaip is zmogaus paimt daugiau pinigu perkant nauja 
>>>>>> masina. dabar paprasti zmones ismoko perprogramuot kompa, ir padideja 
>>>>>> tie kilovatai ..
>>>>>>
>>>>>> kazkaip neteko girdet, kad nuo chipavimo labiau linktu turbinos ar 
>>>>>> patys varikliai. kokia jusu patirtis ? kad vaziuoja geriau tai zinau, 
>>>>>> klausiu kaip laiko po chipavimo :)
>>>>>>
>>>>>> ps, kad butu ramu visiem - pats vaziuoju su dujom :)
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus 
>>>>>> signature database 4054 (20090505) __________
>>>>>>
>>>>>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
>>>>>>
>>>>>> http://www.eset.com
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>