o jei klientas neteisus? as ne apie si atveji. bet tarkim servisas sutaiso viska teisingai, tarkim dvi detales. klientas isivaizduoja kad uzteko vienos (pasikartosiu ne apie bako nueminejima du kartus del tos pacios priezasties). Na ir prasideda gincas. Kodel servisas negali atsiimti savo isleistu pinigu o turi ieskotis teismais? Tiesiog gaunasi taip, kad jei klientas "durnai" uzsispirs, tai jis gali pradeti gincyti bet ka. Jau kultiniu tapes mano pavyzdys, kai i gulsciuka ziurint klientas sako vertikalo, nors burbulas ne per viduri, o gerokai nutoles nuo centro. Ir ka? Servisas i teismus, kad viska teisingai padare? Kodel? tuo atveju net ir suma konkreti buvo sutarta pries darbus. "ManXP" parašė naujienų news:kv8lii$ju6$1@trimpas.omnitel.net... Man irgi asmeniskai atrodo, kad policija turejo servisui liept grazint auto savininkui, o paskui reikalautis per teismus, jei nepatinka "Jonas Vingis" wrote in message news:540614238398981042.568548jonas.vingis-kaimas.lt@news.omnitel.net... Bet vat iš esmės tai kvaila situacija ir ar tikrai policija čia teisingą poziciją užėmė? Nes dabar gaunasi taip, kad servisas iš lempos priraoi bile kokių darbų už bile kokią kainą ir tu tipo mokėk, o paskui aiškinkis teisme, o jei nemokėsi, tai jie mašinos neatiduos?! Bet tai ar čia ne grynas savivaliavimas, baudžiamąją atsakomybe kvepiantis!? Kokią jie turi teisę apriboti kažkieno naudojimąsi jo pačio nuosavybe? IMHO čia turėjo būti atvirkščiai — klientas pasiima mašiną ir jei, serviso nuomone, netinkamai atsiskaito, tada servisas gali klientą teisman paduot.