2013-08-24 08:19, Renookas rašė: > o jei klientas neteisus? as ne apie si atveji. bet tarkim servisas > sutaiso viska teisingai, tarkim dvi detales. klientas isivaizduoja kad > uzteko vienos (pasikartosiu ne apie bako nueminejima du kartus del tos > pacios priezasties). Na ir prasideda gincas. Kodel servisas negali > atsiimti savo isleistu pinigu o turi ieskotis teismais? > > Tiesiog gaunasi taip, kad jei klientas "durnai" uzsispirs, tai jis gali > pradeti gincyti bet ka. Jau kultiniu tapes mano pavyzdys, kai i > gulsciuka ziurint klientas sako vertikalo, nors burbulas ne per viduri, > o gerokai nutoles nuo centro. Ir ka? Servisas i teismus, kad viska > teisingai padare? Kodel? tuo atveju net ir suma konkreti buvo sutarta > pries darbus. > Kai as priduodu masina i (nereklamuosiu kuri) servisa, jie man israso lapa su galutine kaina dar pries paimdami raktus. As pasirasau. Jeigu paaiskeja, kad reikia papildomu daliu keisti - skambina, o ne keicia savo nuoziura. Niekada nebuvo jokiu prirasymu ar kitu nesusipratimu.