Mašiną vistiek privalu atiduot, nes neatidavimas negali būti pinigų sumokėjimo garantu. "Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote in message news:kv9fo9$v6q$1@trimpas.omnitel.net... >o jei klientas neteisus? as ne apie si atveji. bet tarkim servisas sutaiso >viska teisingai, tarkim dvi detales. klientas isivaizduoja kad uzteko >vienos (pasikartosiu ne apie bako nueminejima du kartus del tos pacios >priezasties). Na ir prasideda gincas. Kodel servisas negali atsiimti savo >isleistu pinigu o turi ieskotis teismais? > > Tiesiog gaunasi taip, kad jei klientas "durnai" uzsispirs, tai jis gali > pradeti gincyti bet ka. Jau kultiniu tapes mano pavyzdys, kai i gulsciuka > ziurint klientas sako vertikalo, nors burbulas ne per viduri, o gerokai > nutoles nuo centro. Ir ka? Servisas i teismus, kad viska teisingai padare? > Kodel? tuo atveju net ir suma konkreti buvo sutarta pries darbus. > > > > "ManXP" parašė naujienų news:kv8lii$ju6$1@trimpas.omnitel.net... > > Man irgi asmeniskai atrodo, kad policija turejo servisui liept grazint > auto > savininkui, o paskui reikalautis per teismus, jei nepatinka > > "Jonas Vingis" wrote in message > news:540614238398981042.568548jonas.vingis-kaimas.lt@news.omnitel.net... > > Bet vat iš esmės tai kvaila situacija ir ar tikrai policija čia teisingą > poziciją užėmė? > > Nes dabar gaunasi taip, kad servisas iš lempos priraoi bile kokių darbų už > bile kokią kainą ir tu tipo mokėk, o paskui aiškinkis teisme, o jei > nemokėsi, tai jie mašinos neatiduos?! Bet tai ar čia ne grynas > savivaliavimas, baudžiamąją atsakomybe kvepiantis!? Kokią jie turi teisę > apriboti kažkieno naudojimąsi jo pačio nuosavybe? IMHO čia turėjo būti > atvirkščiai — klientas pasiima mašiną ir jei, serviso nuomone, netinkamai > atsiskaito, tada servisas gali klientą teisman paduot.