No name rašė: > o tai tipo dabar registruoja su tuo "CoD" ir panasiais pavadinimais? > kazkodel man atrodo, jei jau nuraso ta auto, tai ir dokumentus pasiema? Dabar, kiek suprantu, tas neeksploatuotinas kėbulas iš svalkės gali būti perregistruojamas kitoje šalyje, nes į tai, kad jis nurašytas į svalkę kitų šalių regitros arba nežino/netikrina arba nekreipia į tai dėmesio. Tikrai nežinau sistemos, tad spėlioju: kokių dokų reikia registruojant auto iš užsienio? Spėju, kad kilmės dokas apie ankstesnį registravimą kitoje šalyje (neparašyta, kad galiojantį registravimą: „ankstesnį TP registravimą patvirtinantį užsienio valstybės TP dokumentą“) juk gali būti pateiktas, net jei po to karutis nuriedėjo į svalkę...? O kur dar sumakliavoti dokai...? Dabar gi Regitra grasinasi (jei tas vz.lt straipsnelis — tiesa), kad tikrins kažkokį bendrijos automobilių registrą ir tikrins būtent šį statusą. Tikrai nereikia čia to nepilnavertiškumo ir įsivaizduoti, kad čia vietiniai locheliai susigalvojo kvailą tvarką, nes niekas neveiks. Jei sakosi, kad tikrins, tai labai tikėtina, kad turės (ir jau turi) tokią galimybę ir tai visai ne lietuviškosios valios, kuri galėtų neveikti, reikalas. Neseniai EP priimti, bet dar neįsiteisėję direktyvos pakeitimai (vienas iš punktų) kaip tik ir byloja, kad po tokio statuso karutis/kėbulas nebegali būti iš naujo įregistruojamas. Jei anksčiau to punkto apskritai nebuvo, tai matyt galėdavo.