On Tue, 28 Jan 2014 01:27:01 +0200, Laimis wrote: > Auto įgyja netinkamo eksploatuoti statusą esant tam tikriems pagrindams. > Vienas jų, matyt (spėjimas) — jei koks sąžiningas TA centras pastebėtų > esminius (saugos) konstrukcijų pažeidimus, kurie nebetaisomi. Tokios Tokiu pazeidimu nebuna, gamintojas viskam yra numates remontavimo technologijas. Juk apie kainas mes nesnekam. > praktikos tikrai niekur nėra? Kaip reaguotų TUV'as, jei atriedėtum > apžiūrai negrabiai per pusę suvirintu kėbulu? Tokio auto perspektyvos? Lygiai taip pat kaip ir atvaziavus su zenonais arba su netinkamais ratlankiais. T.y. pasiustu tvarkytis, ar sugebesi - ne ju reikalas. Jei aptojomobilis kelia pavoju viesam saugumui, tai atims TA ir lieps veztis namo ant vezimelio. Susiremontuosi - gausi TUV'o palaiminima. > Kitas tada, kai auto tiesiog utilizuojamas (priduodamas į svalkę). Parduodamas srota valdanciai firmai abdula treid import export. Kuri jei nores prasukt bizniuka su lituvisais tai jokios utilizavimo pazymos tau neisrasys, o is taves nupirks masina. > Kažkokio specialaus vertinimo čia nėra: gauni žymą, kad auto > nebetinkamas eksploatuoti, panaikinama registracija ir jokioje EB šalyje > jo iš naujo nebeįregistruotų. Kol kas, kaip suprantu, galėdavo. Tai kad ner kam tas zymas dalint, bent jau fliukylende. > Klausimo ir problemos vinis — kaip tavo *utilizuotas* (nebetinkamas > eksploatuoti, bendru atveju) auto, kažkodėl frankenšteinais prisikelia > ir registruojamas kitose šalyse. Esi lietuvoje mates parduodama pvz tokioje vokietijoje *utilizuota* masina? Man pvz dar neteko girdet kad kam nors kas nors tai rasytu i dokumentus. Tiesiog isregistruoji (kaip ir parduodant) ir baigta, svarbu kad turetum ka parodyt jei kas nors ras numesta vidury misko. -- kthxbai.