Apie kokius čia mistinius puntus kalbi? Saugaus eimo automobilių keliais įtatymo 29 str 7. Motorinės transporto priemonės ir (ar) priekabos, kurios dėl sugedimo ar susidėvėjimo baigtos eksploatuoti užsienyje, kai kompetentingos institucijos paima jų registravimo dokumentus ar juose uždeda atitinkamą žymą arba Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registro tvarkymo įstaiga tai nustato tarptautinėse transporto priemonių duomenų bazėse ar kitais būdais, taip pat motorinės transporto priemonės, pritaikytos eismui kairiąja kelio puse ir (ar) turinčios vairą dešinėje pusėje, išskyrus tas, kurios buvo įregistruotos Lietuvos Respublikoje iki 1993 m. gegužės 1 d., istorines motorines transporto priemones ir specialioms darbo funkcijoms atlikti skirtas motorines transporto priemones, Lietuvos Respublikoje neregistruojamos. "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:lc8h4i$9bd$1@trimpas.omnitel.net... > No name rašė: >> o tai tipo dabar registruoja su tuo "CoD" ir panasiais pavadinimais? >> kazkodel man atrodo, jei jau nuraso ta auto, tai ir dokumentus pasiema? > > Dabar, kiek suprantu, tas neeksploatuotinas kėbulas iš svalkės gali būti > perregistruojamas kitoje šalyje, nes į tai, kad jis nurašytas > į svalkę kitų šalių regitros arba nežino/netikrina arba nekreipia į tai > dėmesio. > > Tikrai nežinau sistemos, tad spėlioju: kokių dokų reikia registruojant > auto iš užsienio? Spėju, kad kilmės dokas apie ankstesnį registravimą > kitoje šalyje (neparašyta, kad galiojantį registravimą: „ankstesnį TP > registravimą patvirtinantį užsienio valstybės TP dokumentą“) juk gali būti > pateiktas, net jei po to karutis nuriedėjo į svalkę...? O kur dar > sumakliavoti dokai...? > > Dabar gi Regitra grasinasi (jei tas vz.lt straipsnelis — tiesa), kad > tikrins kažkokį bendrijos automobilių registrą ir tikrins būtent šį > statusą. Tikrai nereikia čia to nepilnavertiškumo ir įsivaizduoti, kad čia > vietiniai locheliai susigalvojo kvailą tvarką, nes niekas neveiks. Jei > sakosi, kad tikrins, tai labai tikėtina, kad turės (ir jau turi) tokią > galimybę ir tai visai ne lietuviškosios valios, kuri galėtų neveikti, > reikalas. > > Neseniai EP priimti, bet dar neįsiteisėję direktyvos pakeitimai (vienas iš > punktų) kaip tik ir byloja, kad po tokio statuso karutis/kėbulas nebegali > būti iš naujo įregistruojamas. Jei anksčiau to punkto apskritai nebuvo, > tai matyt galėdavo. >