On Wed, 29 Jan 2014 00:44:19 +0200, Laimis wrote: > padugne rašė: > >> Tai kad bent jau vienoje nemazoje salyje jos irgi to nefiksuoja. Jom >> paciom savaime tai absoliuciai neidomu. Norint kad jos susidometu turi >> padaryt koki nors nusikaltima. > > Labai tuo abejoju. Kiek matau praktikos apžvalgas: > http://ec.europa.eu/environment/waste/pdf/study/elv.pdf (psl 28) > > tai DE turi gauti CoD priduodamas į svalkę. O pagal 1999/37/EB > direktyvą, kuri jau seniai galioja, CoD yra būtinoji išregistravimo > sąlyga. Tai dar labai didelis klausimas ar tikrai DE regitrai tai > neįdomu. Ir ar jos TP registruose nėra/nesuteka info apie CoD kėbulus. Nera jokio klausimo, esu pats savo rankomis isregistraves automobili ir motocikla. Niekam niekas nebuvo idomu. Isregistravimui vokietijoje apskritai nera jokiu salygu. Pvz kadangi registracija susijusi su privalomu CA draudimu, tai yra normalu, kad statoma ant kaladziu automobili isregistruoja kad tiesiog nemoket jokiu mokesciu. Automobili taip pat priverstinai isregistruoja, jei nebeturi CA draudimo. > Tolesnės skaitymo galimybės ribotos, tačiau pats įstatymas (jei tik kas > nepasikeitė) čia: > http://www.gesetze-im-internet.de/bundesrecht/altautov/gesamt.pdf Ir? >> Jei tokia sprafke duoda. Pvz tam paciam fliukylende tai savanoriskas >> reikalas. Visiem px ar tu savo masinos liekanas atidavei supresavimui >> ar > > Tikrai? O apie ką, jei teiktumeisi pavertėjauti, rašo minėto įstatymo 4 > ir kt, paragrafai/straipsniai? Kiek man išverčia google'as, tai ten > matau gana griežtus reikalavimus (must be) CoD išdavimui ir taip pat > perdirbėjų kompetencijai/registracijai. Tie straipsniai tesako, kad jei "ismeti" automobili, tai gali "ismest" tik kompetetingui shrotui. Skirtingai nuo ismetimo kur nors miske. Bet jokiais budais nesako, kad automobilio negali parduot, kad ir kokios bukles jis bebutu. Svarbu tik tiek, kad radus masina ismesta miske tu nebutum paskutinis grandineje. CoD butu logiskas minetos grandines pabaigimas, kada masina nustoja egzistavusi ir srotas netampa jos savininku. Bet jei savartynas turi minciu ja uzstumti lituvisam, tai grandine neprivalo baigtis CoD, o gali baigtis pardavimu perekupui. >> Tai niekuo nesiskiria nuo to, ar tu ta savo lupena parduodi kokiam nors >> atvaziavusiam lenkui ar savartyna turinciai firmai vacekas treid >> import/ export, kuri panorejus gali ikist i presa, o panorejus parduot >> tam paciam lenkui su visais dokumentais. > > Vis tik manau, kad yra skirtumas, kai parduodi kažkam ir tavęs > nebejaudina tolimesnis likimas ir kada priduodi TP į svalkę, nes pats Abiem atvejais taves nebejaudina tolesnis likimas. Paprastai ex savininkui totaliai px ar masina atsidure prese ar vazineja kirgizijos keliais. Jei srotas nores ta masina uzstumt, tai uz CoD is taves pareikalaus pinigu, o uz tiesiog pardavima dar duos 50euru. Spek kuri varianta pasirinktum :) > taip nusprendei. Pridėkim dar atvejus, kai į autorizuotą svalkę esi > priverstas priduoti ar išregistruoti TP su CoD (nežinau, gal DE tokių > atvejų ir nėra) Sito niekas negali priverst. Isregistruot gali tiesiog seip. Pvz todel, kad metams isvaziuoji i uzsieni ir masina statai ant kaladziu. Arba todel, kad kazkam pardavei. Arba tiesiog seip. > Pagal Lt SEAKĮ pakeitimus nuo Liepos mėn. draudikai turės pranešti > regitrai apie ekonomiškai netikslingas remontuoti TP ir jos būtų > privalomai išregistruojamos be teisės registruoti: Lietuviai kaip visada prisigalvoja visokiu stebuklu. Visiskai idiotiska praktika. Va pvz is praktikos: vienai masinai girta moteriske buferiu perbrauke sona. Abi dureles, priekinis sparnas, kadangi buvo susukti ratai, tai gavo ir per padanga. Ibrezimas toks, kad papoliravus galima butu vazinet. Tiesa pasakius, iskart ir nepastebejau kol nepradejau vaziuot. Va iliustracija: http://proin.ktu.lt/~draugaz/brukst3.jpg Na ir ka, egZpertas suskaiciavo palei 6400eur nuostoli, jei ka turiu visus popierius su issamia samata. Jokiu ten stebuklu, tiesiog aroganto darbo valanda ~140eur+PVM + naujos originalios dalys. Laimei masina tada dar kainavo kazkas virs 8Keur, tai vos vos perlipo per "ekonomiskai netikslinga" kartele. Ir ka, jau tipo psio, reikia ismest, neberemontuojama? Lietuvoje jau reiketu, nes jei butu lupe metais veliau, tai jau butu patape ekonomiskai netikslinga. Tvarkant normaliai butu pakake pakeist sulenkta vairo trauke ir jei isvaizda nesvarbi tai papoliruot dureles. > O minėti direktyvos pakeitimai užkerta kelią tokios TP registravimui > kitose šalyse. > Viskas gana logiška, praktika panašėja, einama link bendros/vieningos > sistemos. Virsuje pateikiau pavyzdi kaip tai staiga pasidaro nelogiska. Ekonomiskai netikslinga dar nereiskia, kad nepadaroma ar nebus daroma. Nes skaiciuot galima labai ivairiai. Btw, ce fliukylende buvo nuotykis: http://www.express.de/motor/-650000-euro-unfall-abflug-im-mercedes- fluegeltuerer-300-sl,2488,22229054.html Ekonomiskai remontuot nepasimoka, nuostolis apie 650keur. Bet remontuos, planuoja kad pas Kienle (ce tokie 300sl speTSelistai) uztruks apie 2 metus. > Tikrai nemanau, kad priimamas įstatymas ir Regitra grasinasi tikrinti > kažkokį bendrijos automobilių registrą (bendrą?) ar kitų šalių registrus > iš lemputės, t.y. realiai neturint tam galimybių ir ieškoti ten kažkokių > žymų, kurias patys išsigalvojom. > Tau tai nepanašu į bendrą framework'ą, net jei DE praktika ir nėra to > dalis (kuo aš tiesiog abejoju)? As tiesiog sakau kaip yra. Ai, dar vienas pavyzdys is gyvenimo: kolege supyle savo 9 metu senumo mazda626. Nestipriai nes vos tik pajudejo is vietos, bet sulese fara, priesrukine, sparna, kapoto kampa ir t.t. Airbagai neissove (nepakako smugio), net radiatoriai neprakiuro. Na ir ka, pagal egzpertus "remontuot ekonomiskai neapsimoka". Nes tos mazdos verte buvo gal 3Keur, remonto kastai irgi netoli to. Atrodo fignia (realiai ir buvo fignia), kebulo geometrija nepazeista. Bet jei pradet pirkaliot visus tuos "televizorius", buferius, kapotus, sparnus, faras ir pan smulkme pas mazda + montavimo dazymo darbai ju ikainiais tai tukstanciai tiesiog svilpia. Sakai viskas, mest i siuksliadeze? Butu ta masina ne 9 metu, o tarkim 6, tai "ekonomiskai netikslingas" remontas staiga pataptu tikslingu. Bet ar tai reiskia, kad masina nepataisoma? Ar tai reiskia, kad nera kas sutvarkys ta pacia kokybe tik uz 1/3 kainos? >> O tai kas daugiau be draudimo apie tuos reikalus suzino? Daugiau gi >> niekas. > > Išregistracija su draudimu juk nesusijusi. CoD, kiek suprantu ir > skaitau, išduoti utilizuojant — privalu. Va tik vienas praktinis > klausimas čia dar neišspręstas: dėl nebetinkamos eksploatuoti (supylus, > tarkime) TP pardavimo tretiems asmenims (ne utilizacijai). Kaip tada su > pardavėjo atsakomybe (jei tikrai nereikalaujama jos išregistruoti, kaip > lavono ir priduoti į svalkę), jei ji atkalta ir nesaugi vėl išrieda į > kelius. Pardavejas nera eGZpertas, jis neprivalo ivertinti ar TP yra lavonas ar ne. Cia jau pirkejo reikalas ka jis su ta masina darys. -- kthxbai.