padugne rašė: > Tokiu pazeidimu nebuna, gamintojas viskam yra numates remontavimo > technologijas. Juk apie kainas mes nesnekam. Be gamintojo technologijų dar yra registracijos reikalavimai. Ir jau tikrai yra saugumo indikacijos, kai kėbulas neberemontuotinas, tad net norint padaryti pagal gamintojo technologijas gresia seno išregistravimas ir naujo įregistravimas. Išregistruotas senas turėtų užsidirbti nebeeksploatuotino statusą. > namo ant vezimelio. Susiremontuosi - gausi TUV'o palaiminima. Seno nebesusiremontuosi. O naują reiks registruoti iš naujo, tad kils senojo išregistravimo klausimas. Senasis be problemų iškeliauja į kitas šalis ir ten registruojamas? Tikrai nemanau, kad be problemų ir vis tik tokį statusą (nebeeksploatuotino) jis gauna (ar turėtų gauti). > Parduodamas srota valdanciai firmai abdula treid import export. Kuri jei > nores prasukt bizniuka su lituvisais tai jokios utilizavimo pazymos tau > neisrasys, o is taves nupirks masina. Tai valdyti šrotą reikia licencijos, kuri gali būti panaikinta. O pagal viską CoD išduoti — privalu, nes jo pagrindu TP išregistruojama (gal DE ir kitaip, tačiau direktyvinis užmanymas ir bendroji praktika, siekiamybė — tokia). Todėl Abdula neturėtų visai atvirai naglielint. Eksportas į trečias šalis, už EB ribų — nesiskaito. > Tai kad ner kam tas zymas dalint, bent jau fliukylende. Tai, kad yra. :-) > Esi lietuvoje mates parduodama pvz tokioje vokietijoje *utilizuota* > masina? Man pvz dar neteko girdet kad kam nors kas nors tai rasytu i > dokumentus. Tiesiog isregistruoji (kaip ir parduodant) ir baigta, svarbu > kad turetum ka parodyt jei kas nors ras numesta vidury misko. Tai juk ir neįrašo. Juk naujų LT SEAKĮ pakeitimų esmė ir yra: pagal praktiką sukalti kėbulai išspiriami iš registrų su nebeeksploatuotino statusu arba utilizuojami su CoD ir išregistruojami su tokiu pačiu statusu. Tačiau kažkokiu būdu tie „utilizuoti“ ir/ar sukalti kėbulai, matyt aiškiai nebeturintys galimybės (nes registruose toks statusas — mirtis naujai registracijai) ir intereso prisikelti savojoje šalyje, vėl įregistruojami kitose šalyse ir gal net paskui vėl perregistruojami gimtojoje. Siekiama, kad tai nebūtų įmanoma ir kitose ES šalyse. Jei tokie statusai ir paieška kitų šalių ar bendruose registruose — fikcija, tai įstatymo pakeitimai yra daugiau, negu kvaili. Aš taip tikrai nemanau, nes kiek galiu numanyti skaitydamas direktyvos pakeitimus (kurie prognozuoja analogiškus įstatymų ir praktikos pakeitimus ir DE) ir praktikos apžvalgas, tai yra bendroji sistema, framework'as. Jį ne LT sugalvojo, todėl tikėtina, kad bus efektyvu. Bent jau tikrai nebeprasmiška.