bala žin, net neįsivaizduoju kur tie pasato saugikliai - ko ten prie jų lyst? :) Nekalu jau apie BMW vairą - kas jam bus jei pasukiosi? On 2014.01.31 20:29, Vitas wrote: > O tu šiaip esi realiai turėjęs reikalų su ta mazda ar tik iš folkloro > žinios? Paprastas pvz, turbūt žinai, kad B5+ norint prieti prie > saugiklių variklio skyriuje, tai reikia praktiškai išimti stiklą? Arba > BMW negalima sukioti vairo neužvedus variklio? Tai va, tokų ir kitokių > bajeriu toje mazdoje nėra. Viskas suprojektuoja praktiškai idealiai. > Viskas savo vietose. Puikus pravažumas, degalų sanaudos, talpa, > ergonomika ir t.t. > >> tada niekaip nesuprantu ką tu joje radai :) >> >> On 2014.01.31 19:22, Vitas wrote: >>> tikrai ne >>> >>>> bene pirmas tamstos automobilis ta mazda buvo? >>>> >>>> On 2014.01.31 17:27, Vitas wrote: >>>>> Nepripažystam niekaip. Puikus tas dyzelis. Tik useriai piltų >>>>> castrolius >>>>> ir liquimolius nuo pat pradžių, o ne pigiausius elfus ir prižiūrėtų >>>>> atsakingai kaip kokius bmw, tai ir važiuotų ilgai ir maloniai ta >>>>> mazda. >>> >> >