kuom plaut? "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> wrote in message news:lcig5h$did$1@trimpas.omnitel.net... > Pasikeisk laiku, kaip gamintojas raso bakeli su visu filtru > ir neisbegs. Irgi patikrinta. > Tik as isploviau. Ir dabar galiu sukinet iki apsisikimo. > > > "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message > news:lci5uf$70p$1@trimpas.omnitel.net... >>> bala žin, net neįsivaizduoju kur tie pasato saugikliai - ko ten prie jų >>> lyst? :) >> Na ten yra pakaitinimo žvakių saugiklis, relės, kompas ir t.t. Ir kartais >> nutinka, kad ima ir tiesiog nekaitina žvakės, todėl kaip ir reiktų >> prilysti prie to bloko... >> >>> Nekalu jau apie BMW vairą - kas jam bus jei pasukiosi? >> >> Išbėgs vairo stiprinuvo skystis. Atrodytų kiek keistokai, bet čia info iš >> Krastos. Realybeje patikrinta ant E46. Tikrai išbėga. >> >> >> >> >>> >>> On 2014.01.31 20:29, Vitas wrote: >>>> O tu šiaip esi realiai turėjęs reikalų su ta mazda ar tik iš folkloro >>>> žinios? Paprastas pvz, turbūt žinai, kad B5+ norint prieti prie >>>> saugiklių variklio skyriuje, tai reikia praktiškai išimti stiklą? Arba >>>> BMW negalima sukioti vairo neužvedus variklio? Tai va, tokų ir kitokių >>>> bajeriu toje mazdoje nėra. Viskas suprojektuoja praktiškai idealiai. >>>> Viskas savo vietose. Puikus pravažumas, degalų sanaudos, talpa, >>>> ergonomika ir t.t. >>>> >>>>> tada niekaip nesuprantu ką tu joje radai :) >>>>> >>>>> On 2014.01.31 19:22, Vitas wrote: >>>>>> tikrai ne >>>>>> >>>>>>> bene pirmas tamstos automobilis ta mazda buvo? >>>>>>> >>>>>>> On 2014.01.31 17:27, Vitas wrote: >>>>>>>> Nepripažystam niekaip. Puikus tas dyzelis. Tik useriai piltų >>>>>>>> castrolius >>>>>>>> ir liquimolius nuo pat pradžių, o ne pigiausius elfus ir prižiūrėtų >>>>>>>> atsakingai kaip kokius bmw, tai ir važiuotų ilgai ir maloniai ta >>>>>>>> mazda. >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >