> bala žin, net neįsivaizduoju kur tie pasato saugikliai - ko ten prie jų > lyst? :) Na ten yra pakaitinimo žvakių saugiklis, relės, kompas ir t.t. Ir kartais nutinka, kad ima ir tiesiog nekaitina žvakės, todėl kaip ir reiktų prilysti prie to bloko... > Nekalu jau apie BMW vairą - kas jam bus jei pasukiosi? Išbėgs vairo stiprinuvo skystis. Atrodytų kiek keistokai, bet čia info iš Krastos. Realybeje patikrinta ant E46. Tikrai išbėga. > > On 2014.01.31 20:29, Vitas wrote: >> O tu šiaip esi realiai turėjęs reikalų su ta mazda ar tik iš folkloro >> žinios? Paprastas pvz, turbūt žinai, kad B5+ norint prieti prie >> saugiklių variklio skyriuje, tai reikia praktiškai išimti stiklą? Arba >> BMW negalima sukioti vairo neužvedus variklio? Tai va, tokų ir kitokių >> bajeriu toje mazdoje nėra. Viskas suprojektuoja praktiškai idealiai. >> Viskas savo vietose. Puikus pravažumas, degalų sanaudos, talpa, >> ergonomika ir t.t. >> >>> tada niekaip nesuprantu ką tu joje radai :) >>> >>> On 2014.01.31 19:22, Vitas wrote: >>>> tikrai ne >>>> >>>>> bene pirmas tamstos automobilis ta mazda buvo? >>>>> >>>>> On 2014.01.31 17:27, Vitas wrote: >>>>>> Nepripažystam niekaip. Puikus tas dyzelis. Tik useriai piltų >>>>>> castrolius >>>>>> ir liquimolius nuo pat pradžių, o ne pigiausius elfus ir prižiūrėtų >>>>>> atsakingai kaip kokius bmw, tai ir važiuotų ilgai ir maloniai ta >>>>>> mazda. >>>> >>> >> >