koks webasto po defaultu, nebetrolink jau. Su gera komplektacija surasti sita viedra yra rimtas darbas, o jei odinis vairas ir pilotas yra virsune, tai nera cia ka sneket, skirtingas normalios masinos suvokimas. rudyja, garso izoliacijos mazai, vaziuoja nu bbz, niekaip nevaziuoja, nei komfortiskai, nei sportiskai, kedes nepatogios, salionas japoniskai liudnas, tiesa uz koki Avensi gal ir simpatiskesnis. Tie seni varikliai nezinau, niekad neturejau, naujesni 100, 105 ir netgi 2.2 yra nedadielkos, su motorschaden truputi maziau nei Astru ar VAG'u 2.0, bet irgi apsciai. Suprojektuota idealiai t.y. paprastai, nes nera ten ka projektuot, inovaciniai sprendimai aplenke is tolo. Pravazumas - krenksht. Sanaudos tokios pat kaip ir kt su panasiais kw, talpa irgi, ergonomika - ziureti aukciau. nesiaipsau nieko nekainuoja. "Vitas" parašė naujienų news:lcgq49$gbq$1@trimpas.omnitel.net... o dar defaultu einantis odinis vairas, autopilotas, webasto... >O tu šiaip esi realiai turėjęs reikalų su ta mazda ar tik iš folkloro >žinios? Paprastas pvz, turbūt žinai, kad B5+ norint prieti prie saugiklių >variklio skyriuje, tai reikia praktiškai išimti stiklą? Arba BMW negalima >sukioti vairo neužvedus variklio? Tai va, tokų ir kitokių bajeriu toje >mazdoje nėra. Viskas suprojektuoja praktiškai idealiai. Viskas savo >vietose. Puikus pravažumas, degalų sanaudos, talpa, ergonomika ir t.t.