Pasikeisk laiku, kaip gamintojas raso bakeli su visu filtru ir neisbegs. Irgi patikrinta. Tik as isploviau. Ir dabar galiu sukinet iki apsisikimo. "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message news:lci5uf$70p$1@trimpas.omnitel.net... >> bala žin, net neįsivaizduoju kur tie pasato saugikliai - ko ten prie jų >> lyst? :) > Na ten yra pakaitinimo žvakių saugiklis, relės, kompas ir t.t. Ir kartais > nutinka, kad ima ir tiesiog nekaitina žvakės, todėl kaip ir reiktų > prilysti prie to bloko... > >> Nekalu jau apie BMW vairą - kas jam bus jei pasukiosi? > > Išbėgs vairo stiprinuvo skystis. Atrodytų kiek keistokai, bet čia info iš > Krastos. Realybeje patikrinta ant E46. Tikrai išbėga. > > > > >> >> On 2014.01.31 20:29, Vitas wrote: >>> O tu šiaip esi realiai turėjęs reikalų su ta mazda ar tik iš folkloro >>> žinios? Paprastas pvz, turbūt žinai, kad B5+ norint prieti prie >>> saugiklių variklio skyriuje, tai reikia praktiškai išimti stiklą? Arba >>> BMW negalima sukioti vairo neužvedus variklio? Tai va, tokų ir kitokių >>> bajeriu toje mazdoje nėra. Viskas suprojektuoja praktiškai idealiai. >>> Viskas savo vietose. Puikus pravažumas, degalų sanaudos, talpa, >>> ergonomika ir t.t. >>> >>>> tada niekaip nesuprantu ką tu joje radai :) >>>> >>>> On 2014.01.31 19:22, Vitas wrote: >>>>> tikrai ne >>>>> >>>>>> bene pirmas tamstos automobilis ta mazda buvo? >>>>>> >>>>>> On 2014.01.31 17:27, Vitas wrote: >>>>>>> Nepripažystam niekaip. Puikus tas dyzelis. Tik useriai piltų >>>>>>> castrolius >>>>>>> ir liquimolius nuo pat pradžių, o ne pigiausius elfus ir prižiūrėtų >>>>>>> atsakingai kaip kokius bmw, tai ir važiuotų ilgai ir maloniai ta >>>>>>> mazda. >>>>> >>>> >>> >> >