skirtumo nera, byra abu ir 200kkm nenuvaziavus, oeldruck pumpe pas VAG'a ir prie dvigubai maziau gali atsisveikint, o po to jau kaip gausis. "Dainiushas" parašė naujienų news:lcm5no$qsl$1@trimpas.omnitel.net... bijau tik, kad statistinė myzda nenuvažiuoja tiek kiek VAG'o TDI... On 2014.02.02 20:56, Tomas wrote: > koks webasto po defaultu, nebetrolink jau. Su gera komplektacija surasti > sita viedra yra rimtas darbas, o jei odinis vairas ir pilotas yra > virsune, tai nera cia ka sneket, skirtingas normalios masinos suvokimas. > rudyja, garso izoliacijos mazai, vaziuoja nu bbz, niekaip nevaziuoja, > nei komfortiskai, nei sportiskai, kedes nepatogios, salionas japoniskai > liudnas, tiesa uz koki Avensi gal ir simpatiskesnis. Tie seni varikliai > nezinau, niekad neturejau, naujesni 100, 105 ir netgi 2.2 yra > nedadielkos, su motorschaden truputi maziau nei Astru ar VAG'u 2.0, bet > irgi apsciai. Suprojektuota idealiai t.y. paprastai, nes nera ten ka > projektuot, inovaciniai sprendimai aplenke is tolo. > Pravazumas - krenksht. Sanaudos tokios pat kaip ir kt su panasiais kw, > talpa irgi, ergonomika - ziureti aukciau. > nesiaipsau nieko nekainuoja. > > "Vitas" parašė naujienų news:lcgq49$gbq$1@trimpas.omnitel.net... > > o dar defaultu einantis odinis vairas, autopilotas, webasto... > >> O tu šiaip esi realiai turėjęs reikalų su ta mazda ar tik iš folkloro >> žinios? Paprastas pvz, turbūt žinai, kad B5+ norint prieti prie >> saugiklių variklio skyriuje, tai reikia praktiškai išimti stiklą? Arba >> BMW negalima sukioti vairo neužvedus variklio? Tai va, tokų ir kitokių >> bajeriu toje mazdoje nėra. Viskas suprojektuoja praktiškai idealiai. >> Viskas savo vietose. Puikus pravažumas, degalų sanaudos, talpa, >> ergonomika ir t.t. >