Tema: Re: Mazda 6
Autorius: Tomas
Data: 2014-02-02 21:25:35
skirtumo nera, byra abu ir 200kkm nenuvaziavus, oeldruck pumpe pas  VAG'a ir 
prie dvigubai maziau gali atsisveikint, o po to jau kaip gausis.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:lcm5no$qsl$1@trimpas.omnitel.net...

bijau tik, kad statistinė myzda nenuvažiuoja tiek kiek VAG'o TDI...


On 2014.02.02 20:56, Tomas wrote:
> koks webasto po defaultu, nebetrolink jau. Su gera komplektacija surasti
> sita viedra yra rimtas darbas, o jei odinis vairas ir pilotas yra
> virsune, tai nera cia ka sneket, skirtingas normalios masinos suvokimas.
> rudyja, garso izoliacijos mazai, vaziuoja nu bbz, niekaip nevaziuoja,
> nei komfortiskai, nei sportiskai, kedes nepatogios, salionas japoniskai
> liudnas, tiesa uz koki Avensi gal ir simpatiskesnis. Tie seni varikliai
> nezinau, niekad neturejau, naujesni 100, 105 ir netgi 2.2 yra
> nedadielkos, su motorschaden truputi maziau nei Astru ar VAG'u 2.0, bet
> irgi apsciai. Suprojektuota idealiai t.y. paprastai, nes nera ten ka
> projektuot, inovaciniai sprendimai aplenke is tolo.
> Pravazumas - krenksht. Sanaudos tokios pat kaip ir kt su panasiais kw,
> talpa irgi, ergonomika - ziureti aukciau.
> nesiaipsau nieko nekainuoja.
>
> "Vitas"  parašė naujienų news:lcgq49$gbq$1@trimpas.omnitel.net...
>
> o dar defaultu einantis odinis vairas, autopilotas, webasto...
>
>> O tu šiaip esi realiai turėjęs reikalų su ta mazda ar tik iš folkloro
>> žinios? Paprastas pvz, turbūt žinai, kad B5+ norint prieti prie
>> saugiklių variklio skyriuje, tai reikia praktiškai išimti stiklą? Arba
>> BMW negalima sukioti vairo neužvedus variklio? Tai va, tokų ir kitokių
>> bajeriu toje mazdoje nėra. Viskas suprojektuoja praktiškai idealiai.
>> Viskas savo vietose. Puikus pravažumas, degalų sanaudos, talpa,
>> ergonomika ir t.t.
>