jo, miegojimui vienas is geresniu variantu, bet jei keliai nera vien tik lygus, be duobiu ir pan, tai dar dar, bet priesingu atveju nekas. o ir siaip, daug kas genda. "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message news:lr7pol$l87$1@trimpas.omnitel.net... > vectra irgi geras katafalkas, jei is erdvumo puses paziuret, o > eksploatacijoj tai bbz, priklausys ka pajamsi... > > "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message > news:lr7no9$j7o$1@trimpas.omnitel.net... >> Kazkaip pasirinkimo krize, gal kas pades gerom mintim? >> >> Reikia talpaus paprasto dyzelinio universalo. Dyydelio. Su ragais ant >> virsaus ir nulenkiamom galinem sedynem, kad miegoti masinoj butu galima. >> Iki siol naudojamas Mondeo MK2, masina siaip sau kaip technika, bet >> atitiko visus poreikius, tad tiktu kas nors tokio pacio. Surudijo deja, >> gal ir uzsivirinsiu laisvalaikiu, bet siaip bbs ne sprendimas reiktu >> keisti kazkada. >> >> Kol kas matau, kad tokio dydzio gamina tarsi tik Mondeo ir Passat'a. >> >> Bet jei B5, tai vaziuokles komplikacijos - ne veltui Hitlerio kerstu >> rusai pramine. Jei mondeo MK3, tai purkstukai / sankaba / smagratis. >> >> Kokie dar variantai butu su tokiais reikalavimais? >> Gal palaukti pora metu kol pasatu B6 kainos pakris? >> >> Ir kodel nebegamina kolukieciams masinu, kaip pirmieji passatai... >> Biudzetas tarkim iki 12 KLTL. >> > >