Irgi turejau minti, kad geriau taisyti vaziuokle ne varikli. Paskaitinejau Mondeo forumus - nieko gero, visi iesko vienmasio smagracio, keicia sankabos pilnus komplektus ir pan. Saip dideliu kilometrazu nevaziuoju. Net nepatogu viesai prisipazinti - iseina kazkur 7000 km tarp techniniu apziuru :-) Tarp kitko, B5 kokie nors DPF filtrai yra ar dar nera? "Bomanz" <bomanz@kazkur.taj> wrote in message news:lr7tmk$pct$1@trimpas.omnitel.net... > On 2014.07.29 11:59, Sail wrote: >> Kazkaip pasirinkimo krize, gal kas pades gerom mintim? >> >> Reikia talpaus paprasto dyzelinio universalo. Dyydelio. Su ragais ant >> virsaus ir nulenkiamom galinem sedynem, kad miegoti masinoj butu galima. >> Iki siol naudojamas Mondeo MK2, masina siaip sau kaip technika, bet >> atitiko >> visus poreikius, tad tiktu kas nors tokio pacio. Surudijo deja, gal ir >> uzsivirinsiu laisvalaikiu, bet siaip bbs ne sprendimas reiktu keisti >> kazkada. >> >> Kol kas matau, kad tokio dydzio gamina tarsi tik Mondeo ir Passat'a. >> >> Bet jei B5, tai vaziuokles komplikacijos - ne veltui Hitlerio kerstu >> rusai >> pramine. Jei mondeo MK3, tai purkstukai / sankaba / smagratis. > > Savo B5 passatui per 86000km pakeičiau tik vairo traukių antgalius. Kiek > jis važiavo prieš mane, nežinau, bet įtariu kad daugiau nei 193Mm. Pakabos > laisvumas jaučiasi, bet nebarška dar niekas. Kaip Dainiushas kažkada rašė- > keisti reikia viską iš karto. Ir geromis dalimis, nes keitimas kainuoja. > > Dėl smulkmenų kur Dainiushas kitame threade rašė- pakeiti originaliomis > naujomis dalimis ir pamiršti 5 metams. Palyginus su problemomis kai kažkas > su varikliu negerai ir servisas siūlo keisti viską iš eilės tai pakeisti > neveikiantį galinį valytuvą už 300Lt tikrai smulkmena. > > Rūdija kol kas tik galinis dangtis.