yra ble softo gamintoju, kurie pdf'a panaudoja kaip spausdinimo interfeisa. Neina pabegt :-(. Ir veikia tik su tam tikra pdf'o versija. Senatvei atejus visose masinose smulkmenos mirineja, B5 manau ne daugiau ir ne maziau. Man 1K litu ikisti i pakaba ir pamirsti ta reikala neatrodo labai jau blogas variantas, o jei dar ir paciam galima pasikeisti tai isvis butu gerai. Va 1979 busike nemirineja dar kazkodel niekas, itariu del to, kad ten tiesiog nieko nera. Genialias masinas gamindavo (ne komforto prasme zinoma) "ravikas" <rr@rr.rr> wrote in message news:lr832g$vnm$1@trimpas.omnitel.net... > 2014.07.29 14:45, Sail rašė: >> Esu paprastos technikos fanas, o C5 visiskai neatininka tos ideologijos. >> >> Va pemiau ir pasikeiciau priekinio rato guoli 1979 m. merso busikui. Ne >> del >> sutaupymo, o siaip, del pabandymo. >> Uzteko primityviu iranku ir pirmasyk teko kazkiek pasikrusti, antrasyk >> jau >> butu paprasciau. >> Uztat dabar zinau, kad uzsienyje esant reikalui tai galesiu pasidaryti >> bet >> kur. >> >> Paprasti sprendimai pasiteisina tiek technikoj, tiek kompuose. >> Anksciau pdf readery paspausdavai print ir jau turi rezultata, dabar gi >> gauni "preparing....", parasineji i newsus, ir ziu, jau tavo spausdinamas >> lapas ir lenda. > > naudok SumatraPdf > (http://blog.kowalczyk.info/software/sumatrapdf/free-pdf-reader.html) nes > adobe labai didelis stabdis. Užima gal ~5mb tik, spartus. > > ps. b5 pakaba geresne ale moog/lemfoder ar pan kainuoja taip 1 - 1,3klt, > galima pačiam pasikeisti, reikės tik suvedimą paskui pasidaryti, aš > keičiausi tai su viskuo lemfoderis gavosi 1,2klt. > pps. pakaba ten mažiausiai užknisantis dalykas jeigu keiti viska ir > iškart, labiau užknisa visokios smulkmenos kurios nuo senatvės mirinėja. >