tai pas visas normalias masinas ir stovi voztuvai. o pas visokius prancuzus ir kitus gaidzius tai trubkos ir tiek. o manualuose siaip ir parasyta, kad kai statai po medziais tai paskui ishvalyt reik, kad nebutu niuansu. bet cia newsu gudrociam atrodo, kad shudas padaryta. ir manualu nieks neskaito "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:lra1kg$106$1@trimpas.omnitel.net... > na ten zajbis iš tikro padaryta, tik gavosi kaip visada :). Drenažo > skylėse tokie guminiai vožtuvai sudėti, kurie be vandens būna kaip ir > uždari, sulaiko dulkes, triukšmą. Na bet kai prikrenta lapų spyglių purvo > ir kito gėrio, tai būna juokelių kartais.... > > On 30/07/2014 08:22, spakainas wrote: >> Ble, aš irgi net nežinojau kad tokie yra iš viso :/ >> >> 2014.07.29 23:04, Dainiushas rašė: >>> esi, nesi...ten viskas padaryta teisingai. galima tuos vožtuvus išimt ir >>> bus kaip visi kibirai :). >>> >>> On 2014.07.29 22:48, CodeC wrote: >>>> neesu nei karto nei vienai masinai valesdrenazu, net nzn kur jie. nieks >>>> neslampa. >>>> Sail patariu volvo imt. nerudys, taupus, patikimas, patogus, >>>> manevringas. >>>> Talpus. tik imt reikia su tdi o ne d5 varikliu. 850 smagesnis uz v70 >>>> tos >>>> kartos. uz 12klt ir ratlankius paauksuosi. >>>> >>>> At 29 Jul 2014 16:27:03 +0300 Dainiushas wrote: >>>>> kam reikia kam nereikia, man pohui :). >>>>> >>>>> kompas šlampa kai dukart per metus nepravalai drenažų ir kai duris >>>>> ardę >>>> lochai nesuklijuoja celofanų. Ir čia toli gražu ne vien B5 bėda. >