B5 jokių DPF nebuvo. Išvis kam tau dyzelio? Randi tą passat'ą 1,8T, 110kW ir bus džiaugsmas On 29/07/2014 13:52, Sail wrote: > Irgi turejau minti, kad geriau taisyti vaziuokle ne varikli. Paskaitinejau > Mondeo forumus - nieko gero, visi iesko vienmasio smagracio, keicia sankabos > pilnus komplektus ir pan. > > Saip dideliu kilometrazu nevaziuoju. Net nepatogu viesai prisipazinti - > iseina kazkur 7000 km tarp techniniu apziuru :-) > > Tarp kitko, B5 kokie nors DPF filtrai yra ar dar nera? > > "Bomanz" <bomanz@kazkur.taj> wrote in message > news:lr7tmk$pct$1@trimpas.omnitel.net... >> On 2014.07.29 11:59, Sail wrote: >>> Kazkaip pasirinkimo krize, gal kas pades gerom mintim? >>> >>> Reikia talpaus paprasto dyzelinio universalo. Dyydelio. Su ragais ant >>> virsaus ir nulenkiamom galinem sedynem, kad miegoti masinoj butu galima. >>> Iki siol naudojamas Mondeo MK2, masina siaip sau kaip technika, bet >>> atitiko >>> visus poreikius, tad tiktu kas nors tokio pacio. Surudijo deja, gal ir >>> uzsivirinsiu laisvalaikiu, bet siaip bbs ne sprendimas reiktu keisti >>> kazkada. >>> >>> Kol kas matau, kad tokio dydzio gamina tarsi tik Mondeo ir Passat'a. >>> >>> Bet jei B5, tai vaziuokles komplikacijos - ne veltui Hitlerio kerstu >>> rusai >>> pramine. Jei mondeo MK3, tai purkstukai / sankaba / smagratis. >> >> Savo B5 passatui per 86000km pakeièiau tik vairo traukiø antgalius. Kiek >> jis vaþiavo prieð mane, neþinau, bet átariu kad daugiau nei 193Mm. Pakabos >> laisvumas jauèiasi, bet nebarðka dar niekas. Kaip Dainiushas kaþkada raðë- >> keisti reikia viskà ið karto. Ir geromis dalimis, nes keitimas kainuoja. >> >> Dël smulkmenø kur Dainiushas kitame threade raðë- pakeiti originaliomis >> naujomis dalimis ir pamirðti 5 metams. Palyginus su problemomis kai kaþkas >> su varikliu negerai ir servisas siûlo keisti viskà ið eilës tai pakeisti >> neveikiantá galiná valytuvà uþ 300Lt tikrai smulkmena. >> >> Rûdija kol kas tik galinis dangtis. > >