valytuvą svalkėj kaip naują už 100Lt pajėmiau. Šiaip jei pasimaišytų 81kW universalas su klima iš Italijos (t.y. sveiku kėbulu) jaučiu pirkčiau dar viena, px kad senas :). On 29/07/2014 13:40, Bomanz wrote: > On 2014.07.29 11:59, Sail wrote: >> Kazkaip pasirinkimo krize, gal kas pades gerom mintim? >> >> Reikia talpaus paprasto dyzelinio universalo. Dyydelio. Su ragais ant >> virsaus ir nulenkiamom galinem sedynem, kad miegoti masinoj butu galima. >> Iki siol naudojamas Mondeo MK2, masina siaip sau kaip technika, bet >> atitiko >> visus poreikius, tad tiktu kas nors tokio pacio. Surudijo deja, gal ir >> uzsivirinsiu laisvalaikiu, bet siaip bbs ne sprendimas reiktu keisti >> kazkada. >> >> Kol kas matau, kad tokio dydzio gamina tarsi tik Mondeo ir Passat'a. >> >> Bet jei B5, tai vaziuokles komplikacijos - ne veltui Hitlerio kerstu >> rusai >> pramine. Jei mondeo MK3, tai purkstukai / sankaba / smagratis. > > Savo B5 passatui per 86000km pakeičiau tik vairo traukių antgalius. Kiek > jis važiavo prieš mane, nežinau, bet įtariu kad daugiau nei 193Mm. > Pakabos laisvumas jaučiasi, bet nebarška dar niekas. Kaip Dainiushas > kažkada rašė- keisti reikia viską iš karto. Ir geromis dalimis, nes > keitimas kainuoja. > > Dėl smulkmenų kur Dainiushas kitame threade rašė- pakeiti originaliomis > naujomis dalimis ir pamiršti 5 metams. Palyginus su problemomis kai > kažkas su varikliu negerai ir servisas siūlo keisti viską iš eilės tai > pakeisti neveikiantį galinį valytuvą už 300Lt tikrai smulkmena. > > Rūdija kol kas tik galinis dangtis.