jei vairo traukių nejudini, tai nieko tam suvedimui nepasidaro. Na, bet aišku prisieina ir tas pakeist. MOOG'as jau nieko gero, deja. Ir kainuoja ne 1,3kLt o gausiai pigiau. On 29/07/2014 15:11, ravikas wrote: > 2014.07.29 14:45, Sail rašė: >> Esu paprastos technikos fanas, o C5 visiskai neatininka tos ideologijos. >> >> Va pemiau ir pasikeiciau priekinio rato guoli 1979 m. merso busikui. >> Ne del >> sutaupymo, o siaip, del pabandymo. >> Uzteko primityviu iranku ir pirmasyk teko kazkiek pasikrusti, antrasyk >> jau >> butu paprasciau. >> Uztat dabar zinau, kad uzsienyje esant reikalui tai galesiu pasidaryti >> bet >> kur. >> >> Paprasti sprendimai pasiteisina tiek technikoj, tiek kompuose. >> Anksciau pdf readery paspausdavai print ir jau turi rezultata, dabar gi >> gauni "preparing....", parasineji i newsus, ir ziu, jau tavo spausdinamas >> lapas ir lenda. > > naudok SumatraPdf > (http://blog.kowalczyk.info/software/sumatrapdf/free-pdf-reader.html) > nes adobe labai didelis stabdis. Užima gal ~5mb tik, spartus. > > ps. b5 pakaba geresne ale moog/lemfoder ar pan kainuoja taip 1 - 1,3klt, > galima pačiam pasikeisti, reikės tik suvedimą paskui pasidaryti, aš > keičiausi tai su viskuo lemfoderis gavosi 1,2klt. > pps. pakaba ten mažiausiai užknisantis dalykas jeigu keiti viska ir > iškart, labiau užknisa visokios smulkmenos kurios nuo senatvės mirinėja. >