du klausimai: Ar gali būti kaltas kas nors kitas, bet ne inkaras? Statorius jeigu būtų nutrūkęs, tai variklis nesisuktų visai. O jeigu kažkur būtų užsitrumpinęs, tai jis pats ir sviltų, bet angliukuose didelio kibirkščiavimo būti neturėtų, ar teisingai? Antras klausimas: kaip apskritai suvyniotos apvijos inkare, gal yra koks saitas, kur aprašyti pagrindai? Apvija eina nuo vieno kontakto iki priešais esančio kontakto, ar ne? Kodėl tada yra 3 ohm varža tarp bet kurių kontaktų? foonia wrote: > Uztrumpinta kazkuri apvija arba pakilusi kazkuri kolektoriaus dalis ir > tarkuoja sepetelius. Bet kuriuo atveju keisi inkara > > elektrikas<no@mail.com> wrote: >> Laba, >> labai kibirkščiuoja el. variklio šepetėliai (bulgarkės :) ) >> Sudėjus naujus angliukus, sudilo per 10 min darbo >> Ar vienareikšmiškai keisti inkarą, ar gali būti daugiau variantų ? >> Matuojant varžą ant kolektoriaus, rodo kaip ir tvarkingai - 3 ohm >> Keistas dalykas mano manymu, kad ši varža yra ne tik tarp priešingų >> kolektoriaus kontaktų (esančių 180 laipsnių vienas prieš kitą), bet ir >> tarp bet kurio kito kontakto. Bet varža visada 3 ohm >> Patarkite prašau, kaip galėčiau patikrinti inkarą ir ką turėčiau >> įtarti išskyrus inkarą? >> Ačiū :) > >