ar tikrai? On 2014.09.28 18:04, Igaliotinis wrote: > sufeilinai :) > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:m0960r$bnv$1@trimpas.omnitel.net... >> šepetėlių prispaudimo spyruoklės OK? Nes anie kai neprispausti >> normaliai tai svyla. Šepetėliai patys - tokie kokie reikia? >> >> On 2014.09.28 16:26, elektrikas wrote: >>> du klausimai: >>> >>> Ar gali būti kaltas kas nors kitas, bet ne inkaras? >>> Statorius jeigu būtų nutrūkęs, tai variklis nesisuktų visai. >>> O jeigu kažkur būtų užsitrumpinęs, tai jis pats ir sviltų, bet >>> angliukuose didelio kibirkščiavimo būti neturėtų, ar teisingai? >>> >>> Antras klausimas: kaip apskritai suvyniotos apvijos inkare, gal yra koks >>> saitas, kur aprašyti pagrindai? Apvija eina nuo vieno kontakto iki >>> priešais esančio kontakto, ar ne? Kodėl tada yra 3 ohm varža tarp bet >>> kurių kontaktų? >>> >>> >>> foonia wrote: >>>> Uztrumpinta kazkuri apvija arba pakilusi kazkuri kolektoriaus dalis ir >>>> tarkuoja sepetelius. Bet kuriuo atveju keisi inkara >>>> >>>> elektrikas<no@mail.com> wrote: >>>>> Laba, >>>>> labai kibirkščiuoja el. variklio šepetėliai (bulgarkės :) ) >>>>> Sudėjus naujus angliukus, sudilo per 10 min darbo >>>>> Ar vienareikšmiškai keisti inkarą, ar gali būti daugiau variantų ? >>>>> Matuojant varžą ant kolektoriaus, rodo kaip ir tvarkingai - 3 ohm >>>>> Keistas dalykas mano manymu, kad ši varža yra ne tik tarp priešingų >>>>> kolektoriaus kontaktų (esančių 180 laipsnių vienas prieš kitą), bet ir >>>>> tarp bet kurio kito kontakto. Bet varža visada 3 ohm >>>>> Patarkite prašau, kaip galėčiau patikrinti inkarą ir ką turėčiau >>>>> įtarti išskyrus inkarą? >>>>> Ačiū :) >>>> >>>> >>