Šepetėlių jau trečias komplektas iš skirtingų taškų, visi su naujom spyruoklėm. Taip kad ne juose turėtų būti problema Dainiushas wrote: > šepetėlių prispaudimo spyruoklės OK? Nes anie kai neprispausti normaliai > tai svyla. Šepetėliai patys - tokie kokie reikia? > > On 2014.09.28 16:26, elektrikas wrote: >> du klausimai: >> >> Ar gali būti kaltas kas nors kitas, bet ne inkaras? >> Statorius jeigu būtų nutrūkęs, tai variklis nesisuktų visai. >> O jeigu kažkur būtų užsitrumpinęs, tai jis pats ir sviltų, bet >> angliukuose didelio kibirkščiavimo būti neturėtų, ar teisingai? >> >> Antras klausimas: kaip apskritai suvyniotos apvijos inkare, gal yra koks >> saitas, kur aprašyti pagrindai? Apvija eina nuo vieno kontakto iki >> priešais esančio kontakto, ar ne? Kodėl tada yra 3 ohm varža tarp bet >> kurių kontaktų? >> >> >> foonia wrote: >>> Uztrumpinta kazkuri apvija arba pakilusi kazkuri kolektoriaus dalis ir >>> tarkuoja sepetelius. Bet kuriuo atveju keisi inkara >>> >>> elektrikas<no@mail.com> wrote: >>>> Laba, >>>> labai kibirkščiuoja el. variklio šepetėliai (bulgarkės :) ) >>>> Sudėjus naujus angliukus, sudilo per 10 min darbo >>>> Ar vienareikšmiškai keisti inkarą, ar gali būti daugiau variantų ? >>>> Matuojant varžą ant kolektoriaus, rodo kaip ir tvarkingai - 3 ohm >>>> Keistas dalykas mano manymu, kad ši varža yra ne tik tarp priešingų >>>> kolektoriaus kontaktų (esančių 180 laipsnių vienas prieš kitą), bet ir >>>> tarp bet kurio kito kontakto. Bet varža visada 3 ohm >>>> Patarkite prašau, kaip galėčiau patikrinti inkarą ir ką turėčiau >>>> įtarti išskyrus inkarą? >>>> Ačiū :) >>> >>> >