reguliuojamo šaltinio neturiu, todėl negalėsiu taip patikrinti Bet kas liečia varžos matavimą, tarp visų gretimų kontaktų - varža vienoda (1.4 ohm), ir didėjant atstumui (per tris kontaktus, per keturis, per penkis ir t.t. iki kol matuoju priešingus, esančius 180 laipsnių vienas prieš kitą) varža tolygiai didėja, kol pasiekia 3,4 ohm tarp priešais esančių kontaktų. Klausimas: kiek tikėtina, kad apvijos pradeda trumpintis tik prie apkrovos? Antras klausimas: vizualiai žiūrint, kolektoriaus visi kontaktai vienodam lygyje. Bet ant staklių su mikrometru nesukau. Ar tikėtina, kad tokį didelį kibirkščiavimą sukelia kelių mikronų kolektoriaus kontaktų aukščių skirtumas? Trečias klausimas: kiek labai įmanoma, kad problema ne inkare? Angliukų trečias komplektas iš skirtingų taškų (aišku, turginiai/senukiniai :) ) Bet jie taip kibirkščiuoja, kad darbiniame angliuko paviršiuje lieka išmušti taškiukai, kas tikriausiai rodo per didelę apkrovą per apvijas ... Aišku, paprasčiausia būtų nusipirkt kitą bulgarkę, bet taip visai neįdomu :) Bone Daddy wrote: > į gretimus du kontaktus paduodi fiksuotą, /vienodą/ apie 5A srovę iš > reguliuojamo šaltinio ir ant tų kontaktų milivoltmetru matuoji įtampos > kritimą. Ir taip tarp visų kontaktėlių. Tada galbūt surasi apvijos > trumpinimą. > > "elektrikas" wrote in message news:m08qbk$7l0$1@trimpas.omnitel.net... > > Laba, > labai kibirkščiuoja el. variklio šepetėliai (bulgarkės :) ) > Sudėjus naujus angliukus, sudilo per 10 min darbo > Ar vienareikšmiškai keisti inkarą, ar gali būti daugiau variantų ? > Matuojant varžą ant kolektoriaus, rodo kaip ir tvarkingai - 3 ohm > > Keistas dalykas mano manymu, kad ši varža yra ne tik tarp priešingų > kolektoriaus kontaktų (esančių 180 laipsnių vienas prieš kitą), bet ir > tarp bet kurio kito kontakto. Bet varža visada 3 ohm > > Patarkite prašau, kaip galėčiau patikrinti inkarą ir ką turėčiau įtarti > išskyrus inkarą? > > Ačiū :)