Nu gal gal. Man tada su tuo senu inkaru irgi gerokai kibirksciavo, bet pakeitus nauju - visvien shiek tiek. Sudejus gerus anglius - baigesi. Bbzn, nezinau. "Evaldas" <nera@mailo.com> wrote in message news:m0am3h$pqo$1@trimpas.omnitel.net... > Cia raso, kad labai kibirksciuoja, tai ne prie ko cia sepeteliu kokybe. > > > "Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message > news:m09j88$gq2$1@trimpas.omnitel.net... >> Atvejis ish patirties, irgi su bulgarke: >> buvo lygiai tas pats, shepeteliai pradejo tarnaut ne kazka ilgiau nei >> pjovimo diskas. Shlifavau kolektoriu, maniau eda. Paskui keiciau inkara. >> Px, visvien beveik tas pats. Po to vienas pardavejas paaishkino, kad dabar >> uzhvezhta lievu angliuku, ir visi tik juos ir testumdo, sako "pirk gerus, >> va". Gal kokius 4 Lt brangiau teko paklot, bet keist daugiau nebereikejo. >> Cia priesh keleta metu buvo, nzn, gal vel shudinu angliuku fura pasieke >> Lietuva. >> >> >> "elektrikas" <no@mail.com> wrote in message >> news:m08qbk$7l0$1@trimpas.omnitel.net... >>> Laba, >>> labai kibirksciuoja el. variklio sepeteliai (bulgarkes :) ) >>> Sudejus naujus angliukus, sudilo per 10 min darbo >>> Ar vienareiksmiskai keisti inkara, ar gali buti daugiau variantu ? >>> Matuojant varza ant kolektoriaus, rodo kaip ir tvarkingai - 3 ohm >>> >>> Keistas dalykas mano manymu, kad si varza yra ne tik tarp priesingu >>> kolektoriaus kontaktu (esanciu 180 laipsniu vienas pries kita), bet ir >>> tarp bet kurio kito kontakto. Bet varza visada 3 ohm >>> >>> Patarkite prasau, kaip galeciau patikrinti inkara ir ka tureciau itarti >>> isskyrus inkara? >>> >>> Aciu :) > >