Jeigu jau esi issiardes, apziurek kolektoriu ir rasi kazkuria kolektoriaus plokstele pasvilusia / pakilusia, va sita apvija ir yra parejusi. Inkaru siais masines kinieciu gamybos laikais niekas neremontuoja o ir naujo gali neapsimoketi deti. elektrikas<no@mail.com> wrote: > du klausimai: > Ar gali būti kaltas kas nors kitas, bet ne inkaras? > Statorius jeigu būtų nutrūkęs, tai variklis nesisuktų visai. > O jeigu kažkur būtų užsitrumpinęs, tai jis pats ir sviltų, bet > angliukuose didelio kibirkščiavimo būti neturėtų, ar teisingai? > Antras klausimas: kaip apskritai suvyniotos apvijos inkare, gal yra koks > saitas, kur aprašyti pagrindai? Apvija eina nuo vieno kontakto iki > priešais esančio kontakto, ar ne? Kodėl tada yra 3 ohm varža tarp bet > kurių kontaktų? > foonia wrote: > > Uztrumpinta kazkuri apvija arba pakilusi kazkuri kolektoriaus dalis ir > > tarkuoja sepetelius. Bet kuriuo atveju keisi inkara > > > > elektrikas<no@mail.com> wrote: > >> Laba, > >> labai kibirkščiuoja el. variklio šepetėliai (bulgarkės :) ) > >> Sudėjus naujus angliukus, sudilo per 10 min darbo > >> Ar vienareikšmiškai keisti inkarą, ar gali būti daugiau variantų ? > >> Matuojant varžą ant kolektoriaus, rodo kaip ir tvarkingai - 3 ohm > >> Keistas dalykas mano manymu, kad ši varža yra ne tik tarp priešingų > >> kolektoriaus kontaktų (esančių 180 laipsnių vienas prieš kitą), bet ir > >> tarp bet kurio kito kontakto. Bet varža visada 3 ohm > >> Patarkite prašau, kaip galėčiau patikrinti inkarą ir ką turėčiau > >> įtarti išskyrus inkarą? > >> Ačiū :) > > > > -- foonia