tikrai :) "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:m0991p$cs1$1@trimpas.omnitel.net... > ar tikrai? > > On 2014.09.28 18:04, Igaliotinis wrote: >> sufeilinai :) >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:m0960r$bnv$1@trimpas.omnitel.net... >>> šepetėlių prispaudimo spyruoklės OK? Nes anie kai neprispausti >>> normaliai tai svyla. Šepetėliai patys - tokie kokie reikia? >>> >>> On 2014.09.28 16:26, elektrikas wrote: >>>> du klausimai: >>>> >>>> Ar gali būti kaltas kas nors kitas, bet ne inkaras? >>>> Statorius jeigu būtų nutrūkęs, tai variklis nesisuktų visai. >>>> O jeigu kažkur būtų užsitrumpinęs, tai jis pats ir sviltų, bet >>>> angliukuose didelio kibirkščiavimo būti neturėtų, ar teisingai? >>>> >>>> Antras klausimas: kaip apskritai suvyniotos apvijos inkare, gal yra >>>> koks >>>> saitas, kur aprašyti pagrindai? Apvija eina nuo vieno kontakto iki >>>> priešais esančio kontakto, ar ne? Kodėl tada yra 3 ohm varža tarp bet >>>> kurių kontaktų? >>>> >>>> >>>> foonia wrote: >>>>> Uztrumpinta kazkuri apvija arba pakilusi kazkuri kolektoriaus dalis ir >>>>> tarkuoja sepetelius. Bet kuriuo atveju keisi inkara >>>>> >>>>> elektrikas<no@mail.com> wrote: >>>>>> Laba, >>>>>> labai kibirkščiuoja el. variklio šepetėliai (bulgarkės :) ) >>>>>> Sudėjus naujus angliukus, sudilo per 10 min darbo >>>>>> Ar vienareikšmiškai keisti inkarą, ar gali būti daugiau variantų ? >>>>>> Matuojant varžą ant kolektoriaus, rodo kaip ir tvarkingai - 3 ohm >>>>>> Keistas dalykas mano manymu, kad ši varža yra ne tik tarp priešingų >>>>>> kolektoriaus kontaktų (esančių 180 laipsnių vienas prieš kitą), bet >>>>>> ir >>>>>> tarp bet kurio kito kontakto. Bet varža visada 3 ohm >>>>>> Patarkite prašau, kaip galėčiau patikrinti inkarą ir ką turėčiau >>>>>> įtarti išskyrus inkarą? >>>>>> Ačiū :) >>>>> >>>>> >>> >