Gal tame, kad nereguliuojamose sankryzose stautas daug mazesnis, o zalios lenteles paskirtis intensyvaus judejimo reguliuojamose sankryzose dar paoptimizuoti pralaiduma ? Bet kuomet kai kuriems atsilupeliams zalia lentele asocijuojasi su normalia zalia ir minama tiesiai - tai labai zjbs, kad sita pataisa padare. Gerai butu, kad dar atpistu keliolika tokiu (jei uzmatytu tokius, darancius manevra ir sutrukdancius/suerzinancius vaziuojancius per normalia zalia, o ne siaip uz nesustojima tik jei nieko ner aplink) "S54" <s54@teo.lt> wrote in message news:m1lf1f$g5p$1@trimpas.omnitel.net... > Nu vat teoriskai galiu sutikti kad reikalavimas sustoti prie zalios > lenteles yra logiskas, tipo didina eismo sauguma. > Ir px kad tuo metu sviesoforas pvz. is skersines gatves leidzia tik sukti > i kaire, ir nei vienas automobilis nesikesina i mano trajektorija. > BET.... > Kodėl tada nėra reikalavimo sustoti nereguliuojamoje lygiareiksmeje > sankryzoje? Netgi isvaziuojant is salutines gatves i pagrindine, nera > tokio reikalavimo , jei nera STOP zenklo ! > Kuo kitos sankryzos saugesnes uz zalia skardine rodykle pazenklinta > sankryza ? Kur logika ?