Tema: Re: durnas klausimas apie zalia lentele
Autorius: KEdas
Data: 2014-10-15 13:55:15
Taip pat ir su „plyta“ atsitiko, kai renginių metu apribojus eismą ir 
uždarius gatves prie jos stovi mentas ir pagal kažkokius kriterijus 
praleidinėja TP. O 301 ženklas to juk nenumato, tam yra 303, kurio 
nenaudoja, nes „vairuotojai vis tiek nekreipia dėmesio, plyta gal labiau 
veiks“.

Baterijas wrote:
> >tikrai žinau kodėl Vilniuje stato 332, o ne 333 ženklus net ten, kur 
> realiai jų nereikia
> O, geras. Seniai pastebėjau šitą ir į 332 nebekreipiu dėmesio 
> dažniausiai. Tiesiog vieną, antrą, trečią kartą pamačiau, kad proto 
> kažkas neturi ir pradėjau pusiau nesąmoningai 332 traktuot kaip 333. O 
> Vilniuj pamačius 333 kažkaip automatiškai atrodo, kad išvis nieko 
> vertas ženklas.
> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> parašė naujienų 
> news:m1lgsn$hlh$1@trimpas.omnitel.net...
> Todėl, kad yra problemos galvose ir įstatymų laikymosi priežiūroje. 
> Ankstesnėje KET redakcijoje buvo būtent toks reikalavimas, kaip tu 
> rašai, tačiau jo visiškai nekontroliavo policija. Dabar parašė taip, 
> kad net ir policininkas suprastų, jog žalia rodyklė pirmenybės 
> nesuteikia, tačiau nemanau, kad tai padės. Problema yra tvarkas 
> nustatančiųjų galvose, kurie mano, kad sugriežtinus taisykles jų 
> labiau laikysis net ir nesiimant kontrolės stiprinimo.
> Pvz. tikrai žinau kodėl Vilniuje stato 332, o ne 333 ženklus net ten, 
> kur realiai jų nereikia: neva vairuotojai „labiau paisys taisyklių“. 
> Tai nesveika logika.
> Brandesnėse valstybėse tokį pakeitimą būtų vetavusi policija, nes 
> puikiai supranta, kad jie liks dar didesnių kvailių vietoje JEI nebus 
> pastiprintos jų gretos ir atsiras DAR VIENAS reikalavimas, kurio 
> kontrolės jie nesugebės užtikrinti.
>
> Anksčiau žalios rodyklės buvo taip reglamentuotos:
>
> 120. Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta 
> lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama 
> sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau jie 
> *privalo duoti kelią *ir nesudaryti pavojaus kitoms transporto 
> priemonėms ir pėstiesiems.
>
>
>
> S54 wrote:
>> Nu vat teoriskai galiu sutikti kad reikalavimas sustoti prie zalios 
>> lenteles yra logiskas, tipo didina eismo sauguma.
>> Ir px kad tuo metu sviesoforas pvz. is skersines gatves leidzia tik 
>> sukti i kaire, ir nei vienas automobilis nesikesina i mano trajektorija.
>> BET....
>> Kodėl tada nėra reikalavimo sustoti nereguliuojamoje lygiareiksmeje 
>> sankryzoje? Netgi isvaziuojant is salutines gatves i pagrindine, nera 
>> tokio reikalavimo , jei nera STOP zenklo !
>> Kuo kitos sankryzos  saugesnes  uz zalia skardine rodykle pazenklinta 
>> sankryza ?   Kur logika ?
>