Taip taip, dėl įvažiavimo į užpakalį kalta žalia lentelė. :) Tavo pavyzdys puikiai iliustruoja kodėl lenteles reikia naikinti – autobuso vairuotojas žiūrėjo kairėn ir visiškai nekreipė dėmesio kas vyksta jam prieš nosį. servisas wrote: > Ne i tema, bet vakar del tos naujos taisykliu redakcijos buvo pirma mano > gyvenime matyta avarija prie zalios lenteles Kaune. Is Petrausko i > Savanorius sukes passatas berods nusprende laikytis naujosios KET > redakcijos, o is paskos vaziaves autobusas nesilaike. Nu ir ikale i subine. > Rezultatas- kamstis nuo Savanoriu per Petrausko, Parodos, Vytauto prospektus > iki sankryzos su Kestucio. Neabejoju, kad dar ir Donelaicio buvo uzsikimsus. > Jei ne idijotiski sviesoforai, kurie sustatyti taip, kad neivaziavus i > sankryza negali matyt, ar jinai laisva, o ivaziavus ir matant, kad nelaisva > ir sustojus, sviesoforas jau pasidaro uz nugaros, kamstis butu gerokai > mazesnis. > > > > "S54" <s54@teo.lt> wrote in message news:m1lf1f$g5p$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu vat teoriskai galiu sutikti kad reikalavimas sustoti prie zalios >> lenteles yra logiskas, tipo didina eismo sauguma. >> Ir px kad tuo metu sviesoforas pvz. is skersines gatves leidzia tik sukti >> i kaire, ir nei vienas automobilis nesikesina i mano trajektorija. >> BET.... >> Kodėl tada nėra reikalavimo sustoti nereguliuojamoje lygiareiksmeje >> sankryzoje? Netgi isvaziuojant is salutines gatves i pagrindine, nera >> tokio reikalavimo , jei nera STOP zenklo ! >> Kuo kitos sankryzos saugesnes uz zalia skardine rodykle pazenklinta >> sankryza ? Kur logika ? >