Tai kad ta kelio ženklų diskreditavimo politika Vilniuje prasidėjo labai seniai. Kažkada gi visą senamiestį "plytomis" (301) ir "ridikėliais" (302) apstatę buvo, ir ką - kam reikėjo, tas važinėjo per visus tuos ženklus, mentams užtekdavo červonco, kad atstotų. "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:m1ljqj$khv$1@trimpas.omnitel.net... > Taip pat ir su „plyta“ atsitiko, kai renginių metu apribojus eismą ir > uždarius gatves prie jos stovi mentas ir pagal kažkokius kriterijus > praleidinėja TP. O 301 ženklas to juk nenumato, tam yra 303, kurio > nenaudoja, nes „vairuotojai vis tiek nekreipia dėmesio, plyta gal labiau > veiks“. > > Baterijas wrote: >> >tikrai žinau kodėl Vilniuje stato 332, o ne 333 ženklus net ten, kur >> realiai jų nereikia >> O, geras. Seniai pastebėjau šitą ir į 332 nebekreipiu dėmesio >> dažniausiai. Tiesiog vieną, antrą, trečią kartą pamačiau, kad proto >> kažkas neturi ir pradėjau pusiau nesąmoningai 332 traktuot kaip 333. O >> Vilniuj pamačius 333 kažkaip automatiškai atrodo, kad išvis nieko vertas >> ženklas. >> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> parašė naujienų >> news:m1lgsn$hlh$1@trimpas.omnitel.net... >> Todėl, kad yra problemos galvose ir įstatymų laikymosi priežiūroje. >> Ankstesnėje KET redakcijoje buvo būtent toks reikalavimas, kaip tu rašai, >> tačiau jo visiškai nekontroliavo policija. Dabar parašė taip, kad net ir >> policininkas suprastų, jog žalia rodyklė pirmenybės nesuteikia, tačiau >> nemanau, kad tai padės. Problema yra tvarkas nustatančiųjų galvose, kurie >> mano, kad sugriežtinus taisykles jų labiau laikysis net ir nesiimant >> kontrolės stiprinimo. >> Pvz. tikrai žinau kodėl Vilniuje stato 332, o ne 333 ženklus net ten, kur >> realiai jų nereikia: neva vairuotojai „labiau paisys taisyklių“. Tai >> nesveika logika. >> Brandesnėse valstybėse tokį pakeitimą būtų vetavusi policija, nes puikiai >> supranta, kad jie liks dar didesnių kvailių vietoje JEI nebus >> pastiprintos jų gretos ir atsiras DAR VIENAS reikalavimas, kurio >> kontrolės jie nesugebės užtikrinti. >> >> Anksčiau žalios rodyklės buvo taip reglamentuotos: >> >> 120. Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta >> lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama >> sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau jie >> *privalo duoti kelią *ir nesudaryti pavojaus kitoms transporto priemonėms >> ir pėstiesiems. >> >> >> >> S54 wrote: >>> Nu vat teoriskai galiu sutikti kad reikalavimas sustoti prie zalios >>> lenteles yra logiskas, tipo didina eismo sauguma. >>> Ir px kad tuo metu sviesoforas pvz. is skersines gatves leidzia tik >>> sukti i kaire, ir nei vienas automobilis nesikesina i mano trajektorija. >>> BET.... >>> Kodėl tada nėra reikalavimo sustoti nereguliuojamoje lygiareiksmeje >>> sankryzoje? Netgi isvaziuojant is salutines gatves i pagrindine, nera >>> tokio reikalavimo , jei nera STOP zenklo ! >>> Kuo kitos sankryzos saugesnes uz zalia skardine rodykle pazenklinta >>> sankryza ? Kur logika ? >> >