Ne i tema, bet vakar del tos naujos taisykliu redakcijos buvo pirma mano gyvenime matyta avarija prie zalios lenteles Kaune. Is Petrausko i Savanorius sukes passatas berods nusprende laikytis naujosios KET redakcijos, o is paskos vaziaves autobusas nesilaike. Nu ir ikale i subine. Rezultatas- kamstis nuo Savanoriu per Petrausko, Parodos, Vytauto prospektus iki sankryzos su Kestucio. Neabejoju, kad dar ir Donelaicio buvo uzsikimsus. Jei ne idijotiski sviesoforai, kurie sustatyti taip, kad neivaziavus i sankryza negali matyt, ar jinai laisva, o ivaziavus ir matant, kad nelaisva ir sustojus, sviesoforas jau pasidaro uz nugaros, kamstis butu gerokai mazesnis. "S54" <s54@teo.lt> wrote in message news:m1lf1f$g5p$1@trimpas.omnitel.net... > Nu vat teoriskai galiu sutikti kad reikalavimas sustoti prie zalios > lenteles yra logiskas, tipo didina eismo sauguma. > Ir px kad tuo metu sviesoforas pvz. is skersines gatves leidzia tik sukti > i kaire, ir nei vienas automobilis nesikesina i mano trajektorija. > BET.... > Kodėl tada nėra reikalavimo sustoti nereguliuojamoje lygiareiksmeje > sankryzoje? Netgi isvaziuojant is salutines gatves i pagrindine, nera > tokio reikalavimo , jei nera STOP zenklo ! > Kuo kitos sankryzos saugesnes uz zalia skardine rodykle pazenklinta > sankryza ? Kur logika ?