Tema: Re: durnas klausimas apie zalia lentele
Autorius: MumZer
Data: 2014-10-15 20:21:29
nu 303 siaip veikia kiemuose ir t.t.
Vilniaus g. (Vilniuje) kažkada stovėdavo tas 303, bet paskui nuėmė, nes 
niekas ten jo nepaisė.
Dėtų tik ten, kur realiai reikia IR kontroliuotų - paisytų ir 303 ir 333

2014-10-15 13:55, KEdas rašė:
> Taip pat ir su „plyta“ atsitiko, kai renginių metu apribojus eismą ir 
> uždarius gatves prie jos stovi mentas ir pagal kažkokius kriterijus 
> praleidinėja TP. O 301 ženklas to juk nenumato, tam yra 303, kurio 
> nenaudoja, nes „vairuotojai vis tiek nekreipia dėmesio, plyta gal 
> labiau veiks“.
>
> Baterijas wrote:
>> >tikrai žinau kodėl Vilniuje stato 332, o ne 333 ženklus net ten, kur 
>> realiai jų nereikia
>> O, geras. Seniai pastebėjau šitą ir į 332 nebekreipiu dėmesio 
>> dažniausiai. Tiesiog vieną, antrą, trečią kartą pamačiau, kad proto 
>> kažkas neturi ir pradėjau pusiau nesąmoningai 332 traktuot kaip 333. 
>> O Vilniuj pamačius 333 kažkaip automatiškai atrodo, kad išvis nieko 
>> vertas ženklas.
>> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> parašė naujienų 
>> news:m1lgsn$hlh$1@trimpas.omnitel.net...
>> Todėl, kad yra problemos galvose ir įstatymų laikymosi priežiūroje. 
>> Ankstesnėje KET redakcijoje buvo būtent toks reikalavimas, kaip tu 
>> rašai, tačiau jo visiškai nekontroliavo policija. Dabar parašė taip, 
>> kad net ir policininkas suprastų, jog žalia rodyklė pirmenybės 
>> nesuteikia, tačiau nemanau, kad tai padės. Problema yra tvarkas 
>> nustatančiųjų galvose, kurie mano, kad sugriežtinus taisykles jų 
>> labiau laikysis net ir nesiimant kontrolės stiprinimo.
>> Pvz. tikrai žinau kodėl Vilniuje stato 332, o ne 333 ženklus net ten, 
>> kur realiai jų nereikia: neva vairuotojai „labiau paisys taisyklių“. 
>> Tai nesveika logika.
>> Brandesnėse valstybėse tokį pakeitimą būtų vetavusi policija, nes 
>> puikiai supranta, kad jie liks dar didesnių kvailių vietoje JEI nebus 
>> pastiprintos jų gretos ir atsiras DAR VIENAS reikalavimas, kurio 
>> kontrolės jie nesugebės užtikrinti.
>>
>> Anksčiau žalios rodyklės buvo taip reglamentuotos:
>>
>> 120. Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta 
>> lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama 
>> sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau jie 
>> *privalo duoti kelią *ir nesudaryti pavojaus kitoms transporto 
>> priemonėms ir pėstiesiems.
>>
>>
>>
>> S54 wrote:
>>> Nu vat teoriskai galiu sutikti kad reikalavimas sustoti prie zalios 
>>> lenteles yra logiskas, tipo didina eismo sauguma.
>>> Ir px kad tuo metu sviesoforas pvz. is skersines gatves leidzia tik 
>>> sukti i kaire, ir nei vienas automobilis nesikesina i mano 
>>> trajektorija.
>>> BET....
>>> Kodėl tada nėra reikalavimo sustoti nereguliuojamoje lygiareiksmeje 
>>> sankryzoje? Netgi isvaziuojant is salutines gatves i pagrindine, 
>>> nera tokio reikalavimo , jei nera STOP zenklo !
>>> Kuo kitos sankryzos  saugesnes  uz zalia skardine rodykle 
>>> pazenklinta sankryza ?   Kur logika ?
>>
>