"Klinga" <ner@mail.com> Wrote in message: > Kokie butu pasvarstymai jei rinktis is BNV 3 ir BNV 5. Ar verta ziuret > 2000-2001 metu masinas, parduodamas LT rinkoj ar geriau ziuret uzsienyje? > Variklis 3L d labai trukia, nes turi geru atsiliepimu, bet DE visi su rida > virs 200k, OVAT Lietuvoj dauguma IKI 200k km :) Kalba, kad va yra 2.5 d > analogas 3L varikliui, kuris neva taupesnis, o sukasi taip pat. Greiciu deze > aisku Automatas.. > > Vazineju ketvirti metai su e39 2.5d. 1. Variklis. 3d siek tiek geresnis - galingesnis, ryja neitin daugiau. 2.0 d jau blogai, nes 4cil. Labai norint 2.5 cipuojasi iki 140 kw lyg. 2. E39 vs e46. Planavau zmonai nupirkti e46, bet po 5-to su 3-iu pavaziavus pasirode man liudesys komforte, tai atsisakiau. Jei lygint su kitu gamintoju panasios klases - e46 gut. 3. Kuro vartojimas. Vazinejant daugiau uzmiestyje vidurkis faktinis pagal koloneles saskaitas - 7.2 - 7.4 l, net ir ziema. Pas mane mechanika. Paskutiniais menesiais 80 proc. bruzinu autostrada. Greitis apie 130. Kompas rodo 5.9, faktiskai bus kazkiek daugiau, bet i 7 l, taip vaziuojant, su 2.5 ir mechanika telpi tikrai. 4. Komfortas. Tas yr pagrindinis privalumas pas e39. Tarnybiniai auto - nauji mondeo, pasatai ir skodos. Iki seno 5-to jiems kaip iki kinijos. Ypatingai jei reikia pavaziuoti greiciau. Pvz pas bmw keleivis sedintis gale skirtumo tarp 120 kmh ir 180 kmh nepajaus. 5. Reakcija. Letas. Po miesta maltis maloniau su mazesniu, lengvesniu ir priekiu varomu - tie staigiau reaguoja. 6. Bloga zinia. Gerai vaziuoja tik jei gerai priziurimas. O tokiu metu tos prieziuros reikia vis daugiau ir daugiau. Faktiskai metams iseina 3-5 tukst. Todel nepriziuretas labai skaudziai pakainuos. Manau daugiau kaip 10m senumo premiumus apskritai pirkti yra labai rizikinga kisenei. 7. Automatas. Imho jie reikalingi tik troleibusams arba Vilniaus kamsciuose tampytis. Jei poreikis antras, tai kazi ar 5-er cia geras pasirinkimas. Jis skirtas kruizinimui. --