Nu tai reik tepalus, filtrus bent kas metus pasikeist, o dar visokie stabdziai, padangos ir t.t. Siaip vaziuokle pas e39 yra pati silpniausia vieta, ja teks tikrai daznai paremontuot. On 10/30/2014 12:49 PM, Klinga wrote: > Faktiskai > metams iseina 3-5 tukst > > Galetum patikslinti kur sitiek pinigu iseina? Uz tokius pinigus nezinau > kaip ir ka reiktu priziuret... > > "marijonas" parašė naujienų news:m2svfk$bn0$1@trimpas.omnitel.net... > >> > > Vazineju ketvirti metai su e39 2.5d. > 1. Variklis. 3d siek tiek geresnis - galingesnis, ryja neitin > daugiau. 2.0 d jau blogai, nes 4cil. Labai norint 2.5 cipuojasi > iki 140 kw lyg. > 2. E39 vs e46. Planavau zmonai nupirkti e46, bet po 5-to su 3-iu > pavaziavus pasirode man liudesys komforte, tai atsisakiau. Jei > lygint su kitu gamintoju panasios klases - e46 gut. > 3. Kuro vartojimas. Vazinejant daugiau uzmiestyje vidurkis > faktinis pagal koloneles saskaitas - 7.2 - 7.4 l, net ir ziema. > Pas mane mechanika. > Paskutiniais menesiais 80 proc. bruzinu autostrada. Greitis apie > 130. Kompas rodo 5.9, faktiskai bus kazkiek daugiau, bet i 7 l, > taip vaziuojant, su 2.5 ir mechanika telpi tikrai. > 4. Komfortas. Tas yr pagrindinis privalumas pas e39. Tarnybiniai > auto - nauji mondeo, pasatai ir skodos. Iki seno 5-to jiems kaip > iki kinijos. Ypatingai jei reikia pavaziuoti greiciau. Pvz pas > bmw keleivis sedintis gale skirtumo tarp 120 kmh ir 180 kmh > nepajaus. > 5. Reakcija. Letas. Po miesta maltis maloniau su mazesniu, > lengvesniu ir priekiu varomu - tie staigiau reaguoja. > 6. Bloga zinia. Gerai vaziuoja tik jei gerai priziurimas. O tokiu > metu tos prieziuros reikia vis daugiau ir daugiau. Faktiskai > metams iseina 3-5 tukst. Todel nepriziuretas labai skaudziai > pakainuos. Manau daugiau kaip 10m senumo premiumus apskritai > pirkti yra labai rizikinga kisenei. > 7. Automatas. Imho jie reikalingi tik troleibusams arba Vilniaus > kamsciuose tampytis. Jei poreikis antras, tai kazi ar 5-er cia > geras pasirinkimas. Jis skirtas kruizinimui.