Del patikimumo - visos judancios dalys turi buti keiciamos periodiskai. Jei geriau pagaminta, gal kiek ilgiau tarnauja, bet ne stebuklai. Ir tu daliu ten daug - man vazinejus gal 10 m. su priekiu varomu, palindus po e39, galine pakaba padare ispudi. Ir supratau, kad visa sita reikes keisti/remontuoti, jei ne pirmais, tai antrais ar treciais metais. Pries kuri laika servise maciau isardyta sena S klases mersa. Keicia visus laidus, nuo iki. Nes nuo senatves jau trupa pirstuose. O tai cia jau premiumu premiumas gi. Cia kazkas rase, kad nusipirko pigu fajetona ir vazineja su atidaryta bagazine, nes kazkoks pritraukejas sugedo ir kito nera. O pas kibirus tokiu problemu nekyla, nepriklausomai nuo ju senumo. "70005" wrote in message news:m2tv57$1dc$1@trimpas.omnitel.net... "marijonas" <jo@fa.na> wrote in message news:m2ttqm$p3$1@trimpas.omnitel.net... >O tai pirkai analogiskai aptarinejamam atvejui - 14 metu senumo uz pigiai? Nepirkau. Bet dabar jai jau virš 10 m., o staiga byrėt nepradėjo. Ruduot - taip;) Iš esmės nesiginčiju, kad su senu premiumu rizikinga. Kita vertus, premiumas tam ir premiumas, kad turėtų būti padarytas geriau, ir labai jo neapleidžiant laikyti ilgus metus. Ypač jei nenuvažiuoji dešimčių tūkstančių per mėnesį. > Jei taip butu niekas nepirktu nauju masinu po 40-50 tukst., nes uz tokias > sita benvas vaziuoja geriau. Naujas pirktų vistiek, nes 1) ne visų kriterijai vienodi, 2) yra aibė priežasčių pirkti naują (lizingai, technikos neišmanymas ir t.t.)