cia jau metu klausimas ir aisku E39 tai ne E60 On 2014.10.30 15:46, Dainiushas wrote: > nu. tik va pvz prie e39 jau pūvantį kėbulą reikia įskaičiuot. > > On 30/10/2014 13:01, YZF wrote: >> Su premium masina yra tokia situacija: >> >> Nuo 0 km iki 100.000 km: nieko nedarai, isskyrus tepalus, filtrus, >> galbut kaladeles, padangas (einamieji aptarnavimai) >> >> Nuo 100.000km iki 200.000km: einamieji aptarnavimai + reikia pakeisti >> kai kurias dalis, kurios jau susidevejo, keiciamos reciau bet yra >> brangesnes (amortikai, variklio dirzeliai, pakabos dalys, pakaitinimo >> zvakes, stabdziu diskai, akumas, ir pan.). Galbut DPF >> >> Nuo 200.000km iki 300.000km - einamieji aptarnavimai + viena kita dalis >> kuri nebuvo pakeista antrame etape. DPF (jeigu antrame etape nebuvo) >> >> Nuo 300.000km iki 400.000km - tas pats kas antrame etape, vel keiciamos >> retesnes bet brangesnes dalys. >> >> Taigi jeigu tu nusiperki masina, su 130.000km, kuriai atejo laikas >> 'antram etapui', ir tu per 3 metus tas visas dalis po truputi pasikeitei >> ir poto kai jau masina pilnai 'atnaujinta', ja parduodi, tai ir gaunasi >> kad i metus 3k-5k. Bet sekantis pirkejas jau vazines ant tavo >> investicijos ir isleis maziau :) >> >> >> >> On 2014.10.30 12:49, Klinga wrote: >>> Faktiskai >>> metams iseina 3-5 tukst >>> >>> Galetum patikslinti kur sitiek pinigu iseina? Uz tokius pinigus nezinau >>> kaip ir ka reiktu priziuret... >>> >>> "marijonas" parašė naujienų news:m2svfk$bn0$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>>> >>> >>> Vazineju ketvirti metai su e39 2.5d. >>> 1. Variklis. 3d siek tiek geresnis - galingesnis, ryja neitin >>> daugiau. 2.0 d jau blogai, nes 4cil. Labai norint 2.5 cipuojasi >>> iki 140 kw lyg. >>> 2. E39 vs e46. Planavau zmonai nupirkti e46, bet po 5-to su 3-iu >>> pavaziavus pasirode man liudesys komforte, tai atsisakiau. Jei >>> lygint su kitu gamintoju panasios klases - e46 gut. >>> 3. Kuro vartojimas. Vazinejant daugiau uzmiestyje vidurkis >>> faktinis pagal koloneles saskaitas - 7.2 - 7.4 l, net ir ziema. >>> Pas mane mechanika. >>> Paskutiniais menesiais 80 proc. bruzinu autostrada. Greitis apie >>> 130. Kompas rodo 5.9, faktiskai bus kazkiek daugiau, bet i 7 l, >>> taip vaziuojant, su 2.5 ir mechanika telpi tikrai. >>> 4. Komfortas. Tas yr pagrindinis privalumas pas e39. Tarnybiniai >>> auto - nauji mondeo, pasatai ir skodos. Iki seno 5-to jiems kaip >>> iki kinijos. Ypatingai jei reikia pavaziuoti greiciau. Pvz pas >>> bmw keleivis sedintis gale skirtumo tarp 120 kmh ir 180 kmh >>> nepajaus. >>> 5. Reakcija. Letas. Po miesta maltis maloniau su mazesniu, >>> lengvesniu ir priekiu varomu - tie staigiau reaguoja. >>> 6. Bloga zinia. Gerai vaziuoja tik jei gerai priziurimas. O tokiu >>> metu tos prieziuros reikia vis daugiau ir daugiau. Faktiskai >>> metams iseina 3-5 tukst. Todel nepriziuretas labai skaudziai >>> pakainuos. Manau daugiau kaip 10m senumo premiumus apskritai >>> pirkti yra labai rizikinga kisenei. >>> 7. Automatas. Imho jie reikalingi tik troleibusams arba Vilniaus >>> kamsciuose tampytis. Jei poreikis antras, tai kazi ar 5-er cia >>> geras pasirinkimas. Jis skirtas kruizinimui. >