Tema: Re: Del BNV.
Autorius: YZF
Data: 2014-10-30 17:04:09
cia jau metu klausimas ir aisku E39 tai ne E60


On 2014.10.30 15:46, Dainiushas wrote:
> nu. tik va pvz prie e39 jau pūvantį kėbulą reikia įskaičiuot.
>
> On 30/10/2014 13:01, YZF wrote:
>> Su premium masina yra tokia situacija:
>>
>> Nuo 0 km iki 100.000 km: nieko nedarai, isskyrus tepalus, filtrus,
>> galbut kaladeles, padangas (einamieji aptarnavimai)
>>
>> Nuo 100.000km iki 200.000km: einamieji aptarnavimai + reikia pakeisti
>> kai kurias dalis, kurios jau susidevejo, keiciamos reciau bet yra
>> brangesnes (amortikai, variklio dirzeliai, pakabos dalys, pakaitinimo
>> zvakes, stabdziu diskai, akumas, ir pan.). Galbut DPF
>>
>> Nuo 200.000km iki 300.000km - einamieji aptarnavimai + viena kita dalis
>> kuri nebuvo pakeista antrame etape. DPF (jeigu antrame etape nebuvo)
>>
>> Nuo 300.000km iki 400.000km - tas pats kas antrame etape, vel keiciamos
>> retesnes bet brangesnes dalys.
>>
>> Taigi jeigu tu nusiperki masina, su 130.000km, kuriai atejo laikas
>> 'antram etapui', ir tu per 3 metus tas visas dalis po truputi pasikeitei
>> ir poto kai jau masina pilnai 'atnaujinta', ja parduodi, tai ir gaunasi
>> kad i metus 3k-5k. Bet sekantis pirkejas jau vazines ant tavo
>> investicijos ir isleis maziau :)
>>
>>
>>
>> On 2014.10.30 12:49, Klinga wrote:
>>> Faktiskai
>>> metams iseina 3-5 tukst
>>>
>>> Galetum patikslinti kur sitiek pinigu iseina? Uz tokius pinigus nezinau
>>> kaip ir ka reiktu priziuret...
>>>
>>> "marijonas"  parašė naujienų news:m2svfk$bn0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>>>
>>>
>>> Vazineju ketvirti metai su e39 2.5d.
>>> 1. Variklis. 3d siek tiek geresnis - galingesnis, ryja neitin
>>> daugiau. 2.0 d jau blogai, nes 4cil. Labai norint 2.5 cipuojasi
>>> iki 140 kw lyg.
>>> 2. E39 vs e46. Planavau zmonai nupirkti e46, bet po 5-to su 3-iu
>>> pavaziavus pasirode man liudesys komforte, tai atsisakiau. Jei
>>> lygint su kitu gamintoju panasios klases - e46 gut.
>>> 3. Kuro vartojimas. Vazinejant daugiau uzmiestyje vidurkis
>>> faktinis pagal koloneles saskaitas - 7.2 - 7.4 l, net ir ziema.
>>> Pas mane mechanika.
>>> Paskutiniais menesiais 80 proc. bruzinu autostrada. Greitis apie
>>> 130. Kompas rodo 5.9, faktiskai bus kazkiek daugiau, bet i 7 l,
>>> taip vaziuojant, su 2.5 ir mechanika telpi tikrai.
>>> 4. Komfortas. Tas yr pagrindinis privalumas pas e39. Tarnybiniai
>>> auto - nauji mondeo, pasatai ir skodos. Iki seno 5-to jiems kaip
>>> iki kinijos. Ypatingai jei reikia pavaziuoti greiciau. Pvz pas
>>> bmw keleivis sedintis gale skirtumo tarp 120 kmh ir 180 kmh
>>> nepajaus.
>>> 5. Reakcija. Letas. Po miesta maltis maloniau su mazesniu,
>>> lengvesniu ir priekiu varomu - tie staigiau reaguoja.
>>> 6. Bloga zinia. Gerai vaziuoja tik jei gerai priziurimas. O tokiu
>>> metu tos prieziuros reikia vis daugiau ir daugiau. Faktiskai
>>> metams iseina 3-5 tukst. Todel nepriziuretas labai skaudziai
>>> pakainuos. Manau daugiau kaip 10m senumo premiumus apskritai
>>> pirkti yra labai rizikinga kisenei.
>>> 7. Automatas. Imho jie reikalingi tik troleibusams arba Vilniaus
>>> kamsciuose tampytis. Jei poreikis antras, tai kazi ar 5-er cia
>>> geras pasirinkimas. Jis skirtas kruizinimui.
>