Tema: Re: Del BNV.
Autorius: mYnDe
Data: 2014-10-30 15:41:00
O tu paklausk pas Marijona, gali jus parduoda uz konkurencinga kaina? :)

"Klinga" <ner@mail.com> wrote in message 
news:m2t6iu$hiv$1@trimpas.omnitel.net...
> dabar aisku viskas.
>
>
>
> "YZF"  parašė naujienų news:m2t5r5$gqv$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Su premium masina yra tokia situacija:
>
> Nuo 0 km iki 100.000 km: nieko nedarai, isskyrus tepalus, filtrus,
> galbut kaladeles, padangas (einamieji aptarnavimai)
>
> Nuo 100.000km iki 200.000km: einamieji aptarnavimai + reikia pakeisti
> kai kurias dalis, kurios jau susidevejo, keiciamos reciau bet yra
> brangesnes (amortikai, variklio dirzeliai, pakabos dalys, pakaitinimo
> zvakes, stabdziu diskai, akumas, ir pan.). Galbut DPF
>
> Nuo 200.000km iki 300.000km - einamieji aptarnavimai + viena kita dalis
> kuri nebuvo pakeista antrame etape. DPF (jeigu antrame etape nebuvo)
>
> Nuo 300.000km iki 400.000km - tas pats kas antrame etape, vel keiciamos
> retesnes bet brangesnes dalys.
>
> Taigi jeigu tu nusiperki masina, su 130.000km, kuriai atejo laikas
> 'antram etapui', ir tu per 3 metus tas visas dalis po truputi pasikeitei
> ir poto kai jau masina pilnai 'atnaujinta', ja parduodi, tai ir gaunasi
> kad i metus 3k-5k. Bet sekantis pirkejas jau vazines ant tavo
> investicijos ir isleis maziau :)
>
>
>
> On 2014.10.30 12:49, Klinga wrote:
>> Faktiskai
>> metams iseina 3-5 tukst
>>
>> Galetum patikslinti kur sitiek pinigu iseina? Uz tokius pinigus nezinau
>> kaip ir ka reiktu priziuret...
>>
>> "marijonas"  parašė naujienų news:m2svfk$bn0$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>>>
>>
>> Vazineju ketvirti metai su e39 2.5d.
>> 1. Variklis. 3d siek tiek geresnis - galingesnis, ryja neitin
>> daugiau. 2.0 d jau blogai, nes 4cil. Labai norint 2.5 cipuojasi
>> iki 140 kw lyg.
>> 2. E39 vs e46. Planavau zmonai nupirkti e46, bet po 5-to su 3-iu
>> pavaziavus pasirode man liudesys komforte, tai atsisakiau. Jei
>> lygint su kitu gamintoju panasios klases - e46 gut.
>> 3. Kuro vartojimas. Vazinejant daugiau uzmiestyje vidurkis
>> faktinis pagal koloneles saskaitas - 7.2 - 7.4 l, net ir ziema.
>> Pas mane mechanika.
>> Paskutiniais menesiais 80 proc. bruzinu autostrada. Greitis apie
>> 130. Kompas rodo 5.9, faktiskai bus kazkiek daugiau, bet i 7 l,
>> taip vaziuojant, su 2.5 ir mechanika telpi tikrai.
>> 4. Komfortas. Tas yr pagrindinis privalumas pas e39. Tarnybiniai
>> auto - nauji mondeo, pasatai ir skodos. Iki seno 5-to jiems kaip
>> iki kinijos. Ypatingai jei reikia pavaziuoti greiciau. Pvz pas
>> bmw keleivis sedintis gale skirtumo tarp 120 kmh ir 180 kmh
>> nepajaus.
>> 5. Reakcija. Letas. Po miesta maltis maloniau su mazesniu,
>> lengvesniu ir priekiu varomu - tie staigiau reaguoja.
>> 6. Bloga zinia. Gerai vaziuoja tik jei gerai priziurimas. O tokiu
>> metu tos prieziuros reikia vis daugiau ir daugiau. Faktiskai
>> metams iseina 3-5 tukst. Todel nepriziuretas labai skaudziai
>> pakainuos. Manau daugiau kaip 10m senumo premiumus apskritai
>> pirkti yra labai rizikinga kisenei.
>> 7. Automatas. Imho jie reikalingi tik troleibusams arba Vilniaus
>> kamsciuose tampytis. Jei poreikis antras, tai kazi ar 5-er cia
>> geras pasirinkimas. Jis skirtas kruizinimui.
>