Su premium masina yra tokia situacija: Nuo 0 km iki 100.000 km: nieko nedarai, isskyrus tepalus, filtrus, galbut kaladeles, padangas (einamieji aptarnavimai) Nuo 100.000km iki 200.000km: einamieji aptarnavimai + reikia pakeisti kai kurias dalis, kurios jau susidevejo, keiciamos reciau bet yra brangesnes (amortikai, variklio dirzeliai, pakabos dalys, pakaitinimo zvakes, stabdziu diskai, akumas, ir pan.). Galbut DPF Nuo 200.000km iki 300.000km - einamieji aptarnavimai + viena kita dalis kuri nebuvo pakeista antrame etape. DPF (jeigu antrame etape nebuvo) Nuo 300.000km iki 400.000km - tas pats kas antrame etape, vel keiciamos retesnes bet brangesnes dalys. Taigi jeigu tu nusiperki masina, su 130.000km, kuriai atejo laikas 'antram etapui', ir tu per 3 metus tas visas dalis po truputi pasikeitei ir poto kai jau masina pilnai 'atnaujinta', ja parduodi, tai ir gaunasi kad i metus 3k-5k. Bet sekantis pirkejas jau vazines ant tavo investicijos ir isleis maziau :) On 2014.10.30 12:49, Klinga wrote: > Faktiskai > metams iseina 3-5 tukst > > Galetum patikslinti kur sitiek pinigu iseina? Uz tokius pinigus nezinau > kaip ir ka reiktu priziuret... > > "marijonas" parašė naujienų news:m2svfk$bn0$1@trimpas.omnitel.net... > >> > > Vazineju ketvirti metai su e39 2.5d. > 1. Variklis. 3d siek tiek geresnis - galingesnis, ryja neitin > daugiau. 2.0 d jau blogai, nes 4cil. Labai norint 2.5 cipuojasi > iki 140 kw lyg. > 2. E39 vs e46. Planavau zmonai nupirkti e46, bet po 5-to su 3-iu > pavaziavus pasirode man liudesys komforte, tai atsisakiau. Jei > lygint su kitu gamintoju panasios klases - e46 gut. > 3. Kuro vartojimas. Vazinejant daugiau uzmiestyje vidurkis > faktinis pagal koloneles saskaitas - 7.2 - 7.4 l, net ir ziema. > Pas mane mechanika. > Paskutiniais menesiais 80 proc. bruzinu autostrada. Greitis apie > 130. Kompas rodo 5.9, faktiskai bus kazkiek daugiau, bet i 7 l, > taip vaziuojant, su 2.5 ir mechanika telpi tikrai. > 4. Komfortas. Tas yr pagrindinis privalumas pas e39. Tarnybiniai > auto - nauji mondeo, pasatai ir skodos. Iki seno 5-to jiems kaip > iki kinijos. Ypatingai jei reikia pavaziuoti greiciau. Pvz pas > bmw keleivis sedintis gale skirtumo tarp 120 kmh ir 180 kmh > nepajaus. > 5. Reakcija. Letas. Po miesta maltis maloniau su mazesniu, > lengvesniu ir priekiu varomu - tie staigiau reaguoja. > 6. Bloga zinia. Gerai vaziuoja tik jei gerai priziurimas. O tokiu > metu tos prieziuros reikia vis daugiau ir daugiau. Faktiskai > metams iseina 3-5 tukst. Todel nepriziuretas labai skaudziai > pakainuos. Manau daugiau kaip 10m senumo premiumus apskritai > pirkti yra labai rizikinga kisenei. > 7. Automatas. Imho jie reikalingi tik troleibusams arba Vilniaus > kamsciuose tampytis. Jei poreikis antras, tai kazi ar 5-er cia > geras pasirinkimas. Jis skirtas kruizinimui.