nu. tik va pvz prie e39 jau pūvantį kėbulą reikia įskaičiuot. On 30/10/2014 13:01, YZF wrote: > Su premium masina yra tokia situacija: > > Nuo 0 km iki 100.000 km: nieko nedarai, isskyrus tepalus, filtrus, > galbut kaladeles, padangas (einamieji aptarnavimai) > > Nuo 100.000km iki 200.000km: einamieji aptarnavimai + reikia pakeisti > kai kurias dalis, kurios jau susidevejo, keiciamos reciau bet yra > brangesnes (amortikai, variklio dirzeliai, pakabos dalys, pakaitinimo > zvakes, stabdziu diskai, akumas, ir pan.). Galbut DPF > > Nuo 200.000km iki 300.000km - einamieji aptarnavimai + viena kita dalis > kuri nebuvo pakeista antrame etape. DPF (jeigu antrame etape nebuvo) > > Nuo 300.000km iki 400.000km - tas pats kas antrame etape, vel keiciamos > retesnes bet brangesnes dalys. > > Taigi jeigu tu nusiperki masina, su 130.000km, kuriai atejo laikas > 'antram etapui', ir tu per 3 metus tas visas dalis po truputi pasikeitei > ir poto kai jau masina pilnai 'atnaujinta', ja parduodi, tai ir gaunasi > kad i metus 3k-5k. Bet sekantis pirkejas jau vazines ant tavo > investicijos ir isleis maziau :) > > > > On 2014.10.30 12:49, Klinga wrote: >> Faktiskai >> metams iseina 3-5 tukst >> >> Galetum patikslinti kur sitiek pinigu iseina? Uz tokius pinigus nezinau >> kaip ir ka reiktu priziuret... >> >> "marijonas" parašė naujienų news:m2svfk$bn0$1@trimpas.omnitel.net... >> >>> >> >> Vazineju ketvirti metai su e39 2.5d. >> 1. Variklis. 3d siek tiek geresnis - galingesnis, ryja neitin >> daugiau. 2.0 d jau blogai, nes 4cil. Labai norint 2.5 cipuojasi >> iki 140 kw lyg. >> 2. E39 vs e46. Planavau zmonai nupirkti e46, bet po 5-to su 3-iu >> pavaziavus pasirode man liudesys komforte, tai atsisakiau. Jei >> lygint su kitu gamintoju panasios klases - e46 gut. >> 3. Kuro vartojimas. Vazinejant daugiau uzmiestyje vidurkis >> faktinis pagal koloneles saskaitas - 7.2 - 7.4 l, net ir ziema. >> Pas mane mechanika. >> Paskutiniais menesiais 80 proc. bruzinu autostrada. Greitis apie >> 130. Kompas rodo 5.9, faktiskai bus kazkiek daugiau, bet i 7 l, >> taip vaziuojant, su 2.5 ir mechanika telpi tikrai. >> 4. Komfortas. Tas yr pagrindinis privalumas pas e39. Tarnybiniai >> auto - nauji mondeo, pasatai ir skodos. Iki seno 5-to jiems kaip >> iki kinijos. Ypatingai jei reikia pavaziuoti greiciau. Pvz pas >> bmw keleivis sedintis gale skirtumo tarp 120 kmh ir 180 kmh >> nepajaus. >> 5. Reakcija. Letas. Po miesta maltis maloniau su mazesniu, >> lengvesniu ir priekiu varomu - tie staigiau reaguoja. >> 6. Bloga zinia. Gerai vaziuoja tik jei gerai priziurimas. O tokiu >> metu tos prieziuros reikia vis daugiau ir daugiau. Faktiskai >> metams iseina 3-5 tukst. Todel nepriziuretas labai skaudziai >> pakainuos. Manau daugiau kaip 10m senumo premiumus apskritai >> pirkti yra labai rizikinga kisenei. >> 7. Automatas. Imho jie reikalingi tik troleibusams arba Vilniaus >> kamsciuose tampytis. Jei poreikis antras, tai kazi ar 5-er cia >> geras pasirinkimas. Jis skirtas kruizinimui.