px ta galinė pakaba, kažkaip nenervuoja ji. Juolab, naujesniuose FWD ji atrodo labai panašiai On 30/10/2014 20:33, marijonas wrote: > Del patikimumo - visos judancios dalys turi buti keiciamos periodiskai. > Jei geriau pagaminta, gal kiek ilgiau tarnauja, bet ne stebuklai. Ir tu > daliu ten daug - man vazinejus gal 10 m. su priekiu varomu, palindus po > e39, galine pakaba padare ispudi. Ir supratau, kad visa sita reikes > keisti/remontuoti, jei ne pirmais, tai antrais ar treciais metais. > > Pries kuri laika servise maciau isardyta sena S klases mersa. Keicia > visus laidus, nuo iki. Nes nuo senatves jau trupa pirstuose. O tai cia > jau premiumu premiumas gi. > > Cia kazkas rase, kad nusipirko pigu fajetona ir vazineja su atidaryta > bagazine, nes kazkoks pritraukejas sugedo ir kito nera. O pas kibirus > tokiu problemu nekyla, nepriklausomai nuo ju senumo. > > "70005" wrote in message news:m2tv57$1dc$1@trimpas.omnitel.net... > > "marijonas" <jo@fa.na> wrote in message > news:m2ttqm$p3$1@trimpas.omnitel.net... >> O tai pirkai analogiskai aptarinejamam atvejui - 14 metu senumo uz >> pigiai? > > Nepirkau. Bet dabar jai jau virš 10 m., o staiga byrėt nepradėjo. Ruduot - > taip;) > > Iš esmės nesiginčiju, kad su senu premiumu rizikinga. Kita vertus, > premiumas > tam ir premiumas, kad turėtų būti padarytas geriau, ir labai jo > neapleidžiant laikyti ilgus metus. Ypač jei nenuvažiuoji dešimčių > tūkstančių > per mėnesį. > >> Jei taip butu niekas nepirktu nauju masinu po 40-50 tukst., nes uz >> tokias sita benvas vaziuoja geriau. > > Naujas pirktų vistiek, nes 1) ne visų kriterijai vienodi, 2) yra aibė > priežasčių pirkti naują (lizingai, technikos neišmanymas ir t.t.)