Skiriasi dvigubai, bet: Pakeites pas dileri originaliomis detalemis, toliau galesi vaziuoti nekeisdamas dirzo dvigubai daugiau, nei paskeites dirza neoriginaliu garaze, kurio resursas dvigubai mazesnis. Rinktis tau :) "HDi" <gal@ir.ne> wrote in message news:m5mg0c$rpi$1@trimpas.omnitel.net... > tai jei neturi meistriuko, tai pas dyleri, o kainos garažas vs dyleris > kažkur taip skiriasi dvigubai :) > > > 2014-12-03 09:38, Ostapas rašė: >> ne, tai variantas jos nekeist keičiant diržą kaip ir nesvarstomas - >> skirtumas gaunasi gal 300lt. >> Bet klausimas ne apie tai - iš esmės klausimas buvo ar įmanoma ką nors >> smarkiai išlošt keičiant kuriam nors kitam servise, ar nesukt galvos ir >> važiuot pas dylerį? >> >> >> "HDi" <gal@ir.ne> wrote in message >> news:m5meff$qng$1@trimpas.omnitel.net... >>> na tai kai keiti diržus, vandens ponma besąlygiškai keiti kartu. nes >>> kitaip tiesiog, nedaroma >>> >>> >>> 2014-12-03 09:33, Ostapas rašė: >>>> Teoriškai ne už kalnų terminas, praktiškai - kažkur riebiai dingsta >>>> aušinimo skystis. Internetai sako, kad neretai leidžia aušinimo skysčio >>>> pompa prieš pabaigą, tad nusiteikinėju vidutiniško blogumo atvejui - >>>> kad >>>> teks viską keist. Skrodimas penktadienį, tada tiksliai žinosiu. Bet >>>> būtų >>>> smagu įsivertint iš anksto. >>>> Pas dylerį (Inchcape) diržo keitimas su vandens pompa 1,4K lt. Įmanoma >>>> kažkur kažką pastebimai sutaupyt, labai neprarandant kokybės? Karučiu >>>> planuojama važiuot dar bent 50K km. >>>> Mondeo MK4 07' 1,8TDCI. >>>> P.S. Žinau, kad klausimas durnas. Bet pilnatis artėja - tai kaip ir >>>> nepyksit gal? >>