Tema: Re: Dirzo keitimas
Autorius: Vitas
Data: 2014-12-04 09:50:04
O man buvo, kad už 3k pasikeičiau naują smagratį ir..po mėnėsio prakiuro 
kuro bakas. T.y sename automobilyje bet kada ir bet kas gali sugesti.
O kad pompa pradėjo leisti, tai dėl to, kad nuėmus diržą atsilaisvino, o 
paskui įsitempė ir smarkiai išsijudino.  Bet kodėl meistras nepastebėjo 
laisvumo, tai nzn...

> Man motoristas, nu tikrai geras specas atrodo, sugalvojo sutaupyt ir kai 
> keičiau diržą nepakeitė vandens pompos, nors nuvežęs buvau visas dalis ir 
> prašiau pakeist. pompą atidavė, tipo vežk i parduotuvę atgausi lt imečiau 
> į bagažinę, neturėjau kada po tas parduotuves važinėt, po poros saviačių 
> žiūriu laša, atgal pas meistrą, tai žinoma pakeitė nemokamai ir skystį 
> pakeitė dar kartą, bet aš dieną be mašinos turėjau verstis..
>
> vat ir atrodo gera pompą.
>
> "Vitas"  wrote in message news:m5ov5f$264$1@trimpas.omnitel.net...
>
> prie timing belt replacment, bet nu ir kodel as isitikinęs, kad visi tiek
> guolių ir pompų keitimai, tai tiesiog garažistų folkloras, kaip kad 
> kadaise
> buvo populiaru diagnozuoti blogai veikiantį variklį, kad kaltas
> katalizatorius/lambda zondas/OSM
>
>
>> nu ir kodel as 99% isitikines kad visa tai prie aux belt parasyta?
>>
>> On 2014-12-03 20:05:06 +0000, Vitas said:
>>
>>> Info iš volvo žinyno keičiant D5 diržą (beje, kas 160k km):
>>>
>>> Checking the tensioner pulley and idler pulley
>>> Check the bearings for wear
>>>
>>> Spin the idler pulley and listen for noise.
>>> If replacing with a new idler pulley, tighten to 25 Nm.
>>> Spin the tension pulley and listen for noise.
>>> When replacing, screw the tension pulley into place using the centre 
>>> screw.
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>> tai vis tik koks metodas patikrint guoli ir nustatyt kad jis dar ten 5 
>>>> metus veiks 100%? ir kur cia tokios gamintojo rekomendacijos nurodytos? 
>>>> neteko matyt tokiu nesamoniu niekur
>>>>
>>>> On 2014-12-03 17:37:09 +0000, Vitas said:
>>>>
>>>>> Tai jei aš būčiau irgi ten kokių diržų ar guolių atstovas, tai 
>>>>> atvaževęs ir pasakočiau, kad reikia viską keisti ir kuo dažniau. Čia 
>>>>> normalu ir suprantama.
>>>>>
>>>>>> o tai cia koks stebuklingas budas "inspektuoti" guoli ir nustatyt kad 
>>>>>> jis dar 100 000km atlaikys? contitecho atstovas, is anglijos berods 
>>>>>> atvaziaves buvo, tai teoriniuose savo techniniuose mokymuose aiskiai 
>>>>>> ir paprastai pasake, kad keisti visa komplekta kas priklauso. jei 
>>>>>> nutruksta dirzas beje galima ekspertize daryt, tai kiek ten pamenu is 
>>>>>> tu ekspertiziu gal keletas pasitvirtino. visa kita zmogiskos klaidos 
>>>>>> kaip kazkas dirza sugeba suliet antifryzu/tepalu, paminkyt ir 
>>>>>> pavartyt visaip, palankstyt, na ir aisku po "inspektavimo" nuspresti 
>>>>>> "geri" guoliai, visokie ten blogi prisukimai ir panasios nesamones
>>>>>>
>>>>>> On 2014-12-03 08:02:29 +0000, Vitas said:
>>>>>>
>>>>>>> O aš keisdamas diržus remiuosi gamintojo rekomendacijomos, o jos yra 
>>>>>>> inspektuoti komponentus (įtempėjus, guolius, pompą), o ne keisti 
>>>>>>> besalygiškai viską iš eilės.
>>>>>>>
>>>>>>>> na tai kai keiti diržus, vandens ponma besąlygiškai keiti kartu. 
>>>>>>>> nes kitaip tiesiog, nedaroma
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2014-12-03 09:33, Ostapas rašė:
>>>>>>>>> Teoriškai ne už kalnų terminas, praktiškai - kažkur riebiai 
>>>>>>>>> dingsta
>>>>>>>>> aušinimo skystis. Internetai sako, kad neretai leidžia aušinimo 
>>>>>>>>> skysčio
>>>>>>>>> pompa prieš pabaigą, tad nusiteikinėju vidutiniško blogumo 
>>>>>>>>> atvejui - kad
>>>>>>>>> teks viską keist. Skrodimas penktadienį, tada tiksliai žinosiu. 
>>>>>>>>> Bet būtų
>>>>>>>>> smagu įsivertint iš anksto.
>>>>>>>>> Pas dylerį (Inchcape) diržo keitimas su vandens pompa 1,4K lt. 
>>>>>>>>> Įmanoma
>>>>>>>>> kažkur kažką pastebimai sutaupyt, labai neprarandant kokybės? 
>>>>>>>>> Karučiu
>>>>>>>>> planuojama važiuot dar bent 50K km.
>>>>>>>>> Mondeo MK4 07' 1,8TDCI.
>>>>>>>>> P.S. Žinau, kad klausimas durnas. Bet pilnatis artėja - tai kaip 
>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>> nepyksit gal?
>>
>>