Nusiperki pats detales kokias nori ir nuvažiuoji į garažą keistis. Buvo čia toks reikalas kai keitė diržus prabangiam servise su gražiu "Bosch service" ženkliuku. Nes irgi norėjosi kad viskas kokybiškai ir tvarkingai būtų :) Keičiant atsirado kažkokių keistų ligų, kurias iš pradžių buvo nutarta tvarkyti, bet pasitarus su išmanančiais žmonėmis nutarta kad lochatronas ir atsisakyta. Atsižegnojo tipo mes garantijos nesuteikiame nes nedarei to ką mes siūlėm. Įrašė tai į sąskaitą. Po keletos mėnesių nutrūko taukšteltas vožtuvas... Įrodyti kažką realiai be valčių. Išgalvotos ligos realiai su diržu tiesiogiai nesusiję. Paskiau paiškėjo kad ardyta tvarkyta bet paliktas taukšteltas vožtuvas ir dar smulkių kliurkų. "Laimei" karutis sąlyginai senas ir benzininis buvo, tad pakeistas variklis. Būtų buvęs koks šustresnis dyzelis, kurie pas tą auto irgi ėjo tai būtų turbūt dvigubai kainavę. Moralas, šūdarankiu visur pasitaiko. O garantijos realios ne visada ir iš, atrodo, solidaus serviso sulauksi. 2014-12-03 10:37, wm rašė: > Bent žinosi ką tau idėjo. Keitėsi kaimynas A6/C4 diržą garaže "pigiau", > po 20kkm nutrūko. Kapitalkė kainavo link 5klt, nes stūmoklis pro bloką > išlindo :) Diagnozė - diržas ilgai gulėjęs netinkamomis sąlygomis. > > On 2014.12.03 10:22, Dainiushas wrote: >> o tai tie ale originalūs diržai, tai juose Marso kristalų įausta? >> > -- kaiser