Man motoristas, nu tikrai geras specas atrodo, sugalvojo sutaupyt ir kai keičiau diržą nepakeitė vandens pompos, nors nuvežęs buvau visas dalis ir prašiau pakeist. pompą atidavė, tipo vežk i parduotuvę atgausi lt imečiau į bagažinę, neturėjau kada po tas parduotuves važinėt, po poros saviačių žiūriu laša, atgal pas meistrą, tai žinoma pakeitė nemokamai ir skystį pakeitė dar kartą, bet aš dieną be mašinos turėjau verstis.. vat ir atrodo gera pompą. "Vitas" wrote in message news:m5ov5f$264$1@trimpas.omnitel.net... prie timing belt replacment, bet nu ir kodel as isitikinęs, kad visi tiek guolių ir pompų keitimai, tai tiesiog garažistų folkloras, kaip kad kadaise buvo populiaru diagnozuoti blogai veikiantį variklį, kad kaltas katalizatorius/lambda zondas/OSM > nu ir kodel as 99% isitikines kad visa tai prie aux belt parasyta? > > On 2014-12-03 20:05:06 +0000, Vitas said: > >> Info iš volvo žinyno keičiant D5 diržą (beje, kas 160k km): >> >> Checking the tensioner pulley and idler pulley >> Check the bearings for wear >> >> Spin the idler pulley and listen for noise. >> If replacing with a new idler pulley, tighten to 25 Nm. >> Spin the tension pulley and listen for noise. >> When replacing, screw the tension pulley into place using the centre >> screw. >> >> >> >> >> >>> tai vis tik koks metodas patikrint guoli ir nustatyt kad jis dar ten 5 >>> metus veiks 100%? ir kur cia tokios gamintojo rekomendacijos nurodytos? >>> neteko matyt tokiu nesamoniu niekur >>> >>> On 2014-12-03 17:37:09 +0000, Vitas said: >>> >>>> Tai jei aš būčiau irgi ten kokių diržų ar guolių atstovas, tai >>>> atvaževęs ir pasakočiau, kad reikia viską keisti ir kuo dažniau. Čia >>>> normalu ir suprantama. >>>> >>>>> o tai cia koks stebuklingas budas "inspektuoti" guoli ir nustatyt kad >>>>> jis dar 100 000km atlaikys? contitecho atstovas, is anglijos berods >>>>> atvaziaves buvo, tai teoriniuose savo techniniuose mokymuose aiskiai >>>>> ir paprastai pasake, kad keisti visa komplekta kas priklauso. jei >>>>> nutruksta dirzas beje galima ekspertize daryt, tai kiek ten pamenu is >>>>> tu ekspertiziu gal keletas pasitvirtino. visa kita zmogiskos klaidos >>>>> kaip kazkas dirza sugeba suliet antifryzu/tepalu, paminkyt ir pavartyt >>>>> visaip, palankstyt, na ir aisku po "inspektavimo" nuspresti "geri" >>>>> guoliai, visokie ten blogi prisukimai ir panasios nesamones >>>>> >>>>> On 2014-12-03 08:02:29 +0000, Vitas said: >>>>> >>>>>> O aš keisdamas diržus remiuosi gamintojo rekomendacijomos, o jos yra >>>>>> inspektuoti komponentus (įtempėjus, guolius, pompą), o ne keisti >>>>>> besalygiškai viską iš eilės. >>>>>> >>>>>>> na tai kai keiti diržus, vandens ponma besąlygiškai keiti kartu. nes >>>>>>> kitaip tiesiog, nedaroma >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> 2014-12-03 09:33, Ostapas rašė: >>>>>>>> Teoriškai ne už kalnų terminas, praktiškai - kažkur riebiai dingsta >>>>>>>> aušinimo skystis. Internetai sako, kad neretai leidžia aušinimo >>>>>>>> skysčio >>>>>>>> pompa prieš pabaigą, tad nusiteikinėju vidutiniško blogumo >>>>>>>> atvejui - kad >>>>>>>> teks viską keist. Skrodimas penktadienį, tada tiksliai žinosiu. Bet >>>>>>>> būtų >>>>>>>> smagu įsivertint iš anksto. >>>>>>>> Pas dylerį (Inchcape) diržo keitimas su vandens pompa 1,4K lt. >>>>>>>> Įmanoma >>>>>>>> kažkur kažką pastebimai sutaupyt, labai neprarandant kokybės? >>>>>>>> Karučiu >>>>>>>> planuojama važiuot dar bent 50K km. >>>>>>>> Mondeo MK4 07' 1,8TDCI. >>>>>>>> P.S. Žinau, kad klausimas durnas. Bet pilnatis artėja - tai kaip ir >>>>>>>> nepyksit gal? > >