nu, o koks nors Conti ant durniaus daro kit'us su visais guoliais ir pompom On 04/12/2014 08:32, Vitas wrote: > prie timing belt replacment, bet nu ir kodel as isitikinęs, kad visi > tiek guolių ir pompų keitimai, tai tiesiog garažistų folkloras, kaip kad > kadaise buvo populiaru diagnozuoti blogai veikiantį variklį, kad kaltas > katalizatorius/lambda zondas/OSM > > >> nu ir kodel as 99% isitikines kad visa tai prie aux belt parasyta? >> >> On 2014-12-03 20:05:06 +0000, Vitas said: >> >>> Info iš volvo žinyno keičiant D5 diržą (beje, kas 160k km): >>> >>> Checking the tensioner pulley and idler pulley >>> Check the bearings for wear >>> >>> Spin the idler pulley and listen for noise. >>> If replacing with a new idler pulley, tighten to 25 Nm. >>> Spin the tension pulley and listen for noise. >>> When replacing, screw the tension pulley into place using the centre >>> screw. >>> >>> >>> >>> >>> >>>> tai vis tik koks metodas patikrint guoli ir nustatyt kad jis dar ten >>>> 5 metus veiks 100%? ir kur cia tokios gamintojo rekomendacijos >>>> nurodytos? neteko matyt tokiu nesamoniu niekur >>>> >>>> On 2014-12-03 17:37:09 +0000, Vitas said: >>>> >>>>> Tai jei aš būčiau irgi ten kokių diržų ar guolių atstovas, tai >>>>> atvaževęs ir pasakočiau, kad reikia viską keisti ir kuo dažniau. >>>>> Čia normalu ir suprantama. >>>>> >>>>>> o tai cia koks stebuklingas budas "inspektuoti" guoli ir nustatyt >>>>>> kad jis dar 100 000km atlaikys? contitecho atstovas, is anglijos >>>>>> berods atvaziaves buvo, tai teoriniuose savo techniniuose >>>>>> mokymuose aiskiai ir paprastai pasake, kad keisti visa komplekta >>>>>> kas priklauso. jei nutruksta dirzas beje galima ekspertize daryt, >>>>>> tai kiek ten pamenu is tu ekspertiziu gal keletas pasitvirtino. >>>>>> visa kita zmogiskos klaidos kaip kazkas dirza sugeba suliet >>>>>> antifryzu/tepalu, paminkyt ir pavartyt visaip, palankstyt, na ir >>>>>> aisku po "inspektavimo" nuspresti "geri" guoliai, visokie ten >>>>>> blogi prisukimai ir panasios nesamones >>>>>> >>>>>> On 2014-12-03 08:02:29 +0000, Vitas said: >>>>>> >>>>>>> O aš keisdamas diržus remiuosi gamintojo rekomendacijomos, o jos >>>>>>> yra inspektuoti komponentus (įtempėjus, guolius, pompą), o ne >>>>>>> keisti besalygiškai viską iš eilės. >>>>>>> >>>>>>>> na tai kai keiti diržus, vandens ponma besąlygiškai keiti kartu. >>>>>>>> nes kitaip tiesiog, nedaroma >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> 2014-12-03 09:33, Ostapas rašė: >>>>>>>>> Teoriškai ne už kalnų terminas, praktiškai - kažkur riebiai >>>>>>>>> dingsta >>>>>>>>> aušinimo skystis. Internetai sako, kad neretai leidžia aušinimo >>>>>>>>> skysčio >>>>>>>>> pompa prieš pabaigą, tad nusiteikinėju vidutiniško blogumo >>>>>>>>> atvejui - kad >>>>>>>>> teks viską keist. Skrodimas penktadienį, tada tiksliai žinosiu. >>>>>>>>> Bet būtų >>>>>>>>> smagu įsivertint iš anksto. >>>>>>>>> Pas dylerį (Inchcape) diržo keitimas su vandens pompa 1,4K lt. >>>>>>>>> Įmanoma >>>>>>>>> kažkur kažką pastebimai sutaupyt, labai neprarandant kokybės? >>>>>>>>> Karučiu >>>>>>>>> planuojama važiuot dar bent 50K km. >>>>>>>>> Mondeo MK4 07' 1,8TDCI. >>>>>>>>> P.S. Žinau, kad klausimas durnas. Bet pilnatis artėja - tai >>>>>>>>> kaip ir >>>>>>>>> nepyksit gal? >> >> >