Tema: Re: Dirzo keitimas
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-12-04 09:25:11
nu, o koks nors Conti ant durniaus daro kit'us su visais guoliais ir pompom

On 04/12/2014 08:32, Vitas wrote:
> prie timing belt replacment, bet nu ir kodel as isitikinęs, kad visi
> tiek guolių ir pompų keitimai, tai tiesiog garažistų folkloras, kaip kad
> kadaise buvo populiaru diagnozuoti blogai veikiantį variklį, kad kaltas
> katalizatorius/lambda zondas/OSM
>
>
>> nu ir kodel as 99% isitikines kad visa tai prie aux belt parasyta?
>>
>> On 2014-12-03 20:05:06 +0000, Vitas said:
>>
>>> Info iš volvo žinyno keičiant D5 diržą (beje, kas 160k km):
>>>
>>> Checking the tensioner pulley and idler pulley
>>> Check the bearings for wear
>>>
>>> Spin the idler pulley and listen for noise.
>>> If replacing with a new idler pulley, tighten to 25 Nm.
>>> Spin the tension pulley and listen for noise.
>>> When replacing, screw the tension pulley into place using the centre
>>> screw.
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>> tai vis tik koks metodas patikrint guoli ir nustatyt kad jis dar ten
>>>> 5 metus veiks 100%? ir kur cia tokios gamintojo rekomendacijos
>>>> nurodytos? neteko matyt tokiu nesamoniu niekur
>>>>
>>>> On 2014-12-03 17:37:09 +0000, Vitas said:
>>>>
>>>>> Tai jei aš būčiau irgi ten kokių diržų ar guolių atstovas, tai
>>>>> atvaževęs ir pasakočiau, kad reikia viską keisti ir kuo dažniau.
>>>>> Čia normalu ir suprantama.
>>>>>
>>>>>> o tai cia koks stebuklingas budas "inspektuoti" guoli ir nustatyt
>>>>>> kad jis dar 100 000km atlaikys? contitecho atstovas, is anglijos
>>>>>> berods atvaziaves buvo, tai teoriniuose savo techniniuose
>>>>>> mokymuose aiskiai ir paprastai pasake, kad keisti visa komplekta
>>>>>> kas priklauso. jei nutruksta dirzas beje galima ekspertize daryt,
>>>>>> tai kiek ten pamenu is tu ekspertiziu gal keletas pasitvirtino.
>>>>>> visa kita zmogiskos klaidos kaip kazkas dirza sugeba suliet
>>>>>> antifryzu/tepalu, paminkyt ir pavartyt visaip, palankstyt, na ir
>>>>>> aisku po "inspektavimo" nuspresti "geri" guoliai, visokie ten
>>>>>> blogi prisukimai ir panasios nesamones
>>>>>>
>>>>>> On 2014-12-03 08:02:29 +0000, Vitas said:
>>>>>>
>>>>>>> O aš keisdamas diržus remiuosi gamintojo rekomendacijomos, o jos
>>>>>>> yra inspektuoti komponentus (įtempėjus, guolius, pompą), o ne
>>>>>>> keisti besalygiškai viską iš eilės.
>>>>>>>
>>>>>>>> na tai kai keiti diržus, vandens ponma besąlygiškai keiti kartu.
>>>>>>>> nes kitaip tiesiog, nedaroma
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2014-12-03 09:33, Ostapas rašė:
>>>>>>>>> Teoriškai ne už kalnų terminas, praktiškai - kažkur riebiai
>>>>>>>>> dingsta
>>>>>>>>> aušinimo skystis. Internetai sako, kad neretai leidžia aušinimo
>>>>>>>>> skysčio
>>>>>>>>> pompa prieš pabaigą, tad nusiteikinėju vidutiniško blogumo
>>>>>>>>> atvejui - kad
>>>>>>>>> teks viską keist. Skrodimas penktadienį, tada tiksliai žinosiu.
>>>>>>>>> Bet būtų
>>>>>>>>> smagu įsivertint iš anksto.
>>>>>>>>> Pas dylerį (Inchcape) diržo keitimas su vandens pompa 1,4K lt.
>>>>>>>>> Įmanoma
>>>>>>>>> kažkur kažką pastebimai sutaupyt, labai neprarandant kokybės?
>>>>>>>>> Karučiu
>>>>>>>>> planuojama važiuot dar bent 50K km.
>>>>>>>>> Mondeo MK4 07' 1,8TDCI.
>>>>>>>>> P.S. Žinau, kad klausimas durnas. Bet pilnatis artėja - tai
>>>>>>>>> kaip ir
>>>>>>>>> nepyksit gal?
>>
>>
>